![]() |
Citat:
|
ha ha
Citat:
den kostad dig over 10 laks....IGEN-FØJ FAN |
Grattis Varulv, såg stark ut i vinnarcirkeln från café Zoogin sett:)
|
Fixade bra cash idag igen =).
Så ska väl inte klaga, Men kan iallafall inte släppa att jag ändrade mig på demo och valde bort tyril svarten. Annars hade det varit 5 av 8 spel idag och ännu mera cash på plats spelen :D. Grattis ni som ryggade dom som vann |
Steffe1988
Du ska ha stort tack för dina ideer plus du lägger ut i tid till oss i forumet de ska du ha stort respekt för... hoppas du vinner massor framöver. mvh |
Citat:
Ja, men jag kan inte följa en häst som Utgång innan den bevisar att den kan tävla på en bana. Sen får det finnas hur mycket kapacitet i dom som helst! Med Peaberry fanns det inte ens några tvivel! Den hade toppform, kanonspårmed spetsgaranti och ja... allt annat som jag skrev! Gläd dig åt segern istället! Själv surar jag för att jag inte sätter sjuan idag! helt otroligt! |
Citat:
Rätt - det är resultaten som räknas - inget annat varken ord eller kuklängd,,,,,,, |
Citat:
Hajade till och med Kurt Olsson när han frågade Sjöberg hur brett han hade hoppat |
løb 13 tv
3
11 x 50 |
Åkte på sista... hade ju chansspik på RB:s Udo´s Oiler... den hästen är nog helt slut??? Galopp på upploppet.
|
Men TACK ALLA för BRA information... mindre pajkastning nästa gång då vinner vi mera! :D
|
Citat:
|
Citat:
Yes vi får se hur länge kassan forsätter att stiga uppåt o fint =). Jag hoppas formen håller i sig. Nu ska jag ut och unna mig några groggar :D. Ha det gott alla så hörs vi imorgon igen. Mvh |
Får tacka enormt för Bearhawaii idag både vinnare + plats, vilken fantastisk häst du har där varulv!
Även för Brisco Boko steffe, fortsätt så du går som tåget just nu. Riktigt fina odds på platsspel är melodin! Ryggade tyvärr inte alla idag men en kanondag ändå. Illinois var GRYM, den var jag dock inte med på. |
Riktigt bra info idag, synd att man torskade i andra.
Nu blir det stroh rom å cola, nya tag på måndag. |