Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   uppsnack v64 Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18665-uppsnack-v64-jaegersro/)

dado 2013-12-17 13:17

uppsnack v64 Jägersro

Nu kör vi??? Vågar vi spika Orkan Tilly ??? man vet aldrig med tvååringar:)

laxdasen 2013-12-17 13:22

RAGGIO Uhrberg spets och slut

michel65 2013-12-17 13:39

tidligt bon

V64

J�gersro
17.12.2013

V64-1: 6
V64-2: 3
V64-3: 2,5,6,7,12
V64-4: 3,4,9,11
V64-5: 1,2,3,4
V64-6: 2

Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:

1 kr.

80
80 kr.

Købt d. 17.12.2013 13:38

Serienummer: 8815-0733

alle 2013-12-17 13:59

Spik 10 i första.. Såg SUPER fin ut senast.. hoppas den inte blir så hårt streckad som det ser ut på förhanden!! Den är stenklar! :)

RazshVollril 2013-12-17 14:00

Kommer nog vara på plats där idag.

Men dagens bästa spik kommer ju i första, 6 Neo Holmsminde. Kommer antagligen inte bli sjukligt överstreckad helller.

alle 2013-12-17 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 300121)
Kommer nog vara på plats där idag.

Men dagens bästa spik kommer ju i första, 6 Neo Holmsminde. Kommer antagligen inte bli sjukligt överstreckad helller.

Jackal Face krossar den från dödens! :)

RazshVollril 2013-12-17 14:09

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 300122)
Jackal Face krossar den från dödens! :)

Då får den fan vara i toppform samtidigt som Neo Holmsminde gör ett sämre lopp. Bakspår har det ju tuffare på Jägersro. Och Neo Holmsminde är bortglömd av folk men den har gått bra på slutet. Trodde dock den skull kunna vinna senast, trots uselt spår mot bra hästar. Det räckte inte då men nu möter den ju inget speciellt.

Samt så kommer den inte streckas sönder...

CamillaS 2013-12-17 14:23

Vad tror ni om Heart Jack, som ju drog på utöver vad man trodde den kunde sist på V75 dagen?

Blir favorit säkert på det men kan den göra om det?
Jag tror att kanske Giant Cass kan vinna, men kusken, fy fasen vad han brukar prestera sämre än den häst han har(Förlåt Waldmüller) men jag tycker så...

Erik kör ju inte nu!

alle 2013-12-17 14:59

Citat:

Ursprungligen postat av CamillaS (Inlägg 300125)
Vad tror ni om Heart Jack, som ju drog på utöver vad man trodde den kunde sist på V75 dagen?

Blir favorit säkert på det men kan den göra om det?
Jag tror att kanske Giant Cass kan vinna, men kusken, fy fasen vad han brukar prestera sämre än den häst han har(Förlåt Waldmüller) men jag tycker så...

Erik kör ju inte nu!

OM den gör om samma så vinner den, men frågan är om de inte kan sitta i den förra prestationen! Möter ju i princip samma nu som då!

alle 2013-12-17 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 300123)
Då får den fan vara i toppform samtidigt som Neo Holmsminde gör ett sämre lopp. Bakspår har det ju tuffare på Jägersro. Och Neo Holmsminde är bortglömd av folk men den har gått bra på slutet. Trodde dock den skull kunna vinna senast, trots uselt spår mot bra hästar. Det räckte inte då men nu möter den ju inget speciellt.

Samt så kommer den inte streckas sönder...

Neo Holmsminde är inte som den var förr, visst från ledningen harden chans.. MEN OJ vad fin Jackalen såg ut senast..

RazshVollril 2013-12-17 15:08

Citat:

Ursprungligen postat av alle (Inlägg 300129)
Neo Holmsminde är inte som den var förr, visst från ledningen harden chans.. MEN OJ vad fin Jackalen såg ut senast..

Kördes försiktigt och kördes invändigt medan de i täten höll upp tempot samt öppnade snabbt.

Sen spurtar den mellan hästar och ser fin ut men det skjuter inte på mer än bra när den väl får fritt.

En av de som kan utmana visst men att göra den tillfavorit är ju löjligt i mina ögon. Ser du hur Neo gått på slutet så kommer vinsten när som helst och nu med framspår så borde den få överta ledningen. Att den ska förlora sen finner jag högst orimligt!

Om_sommaren 2013-12-17 15:14

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 300100)
RAGGIO Uhrberg spets och slut

Uhrberg kan iofs spetsa med en stol från fint spår. Men hästen verkar inte vara jättekvick i benen.

Om_sommaren 2013-12-17 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 300132)
Kördes försiktigt och kördes invändigt medan de i täten höll upp tempot samt öppnade snabbt.

Sen spurtar den mellan hästar och ser fin ut men det skjuter inte på mer än bra när den väl får fritt.

En av de som kan utmana visst men att göra den tillfavorit är ju löjligt i mina ögon. Ser du hur Neo gått på slutet så kommer vinsten när som helst och nu med framspår så borde den få överta ledningen. Att den ska förlora sen finner jag högst orimligt!

Jag tror Avalon spider leder rrunt om här. för inte kör man lite hete I won't dance i spets över medeldistans
?

Inascott 2013-12-17 15:16

Undra om Hanbolls killen Sjöstrand har lika tur med sina hästar som han tippar Speciel One sista dd äger han.

RazshVollril 2013-12-17 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 300135)
Jag tror Avalon spider leder rrunt om här. för inte kör man lite hete I won't dance i spets över medeldistans
?

I wont dance kommer vara chanslös på spets mot Avalon Spider säger min subjektiva åsikt. Sen kommer Neo Holmsminde få överta utan strid.

Blir loppet kört annorlunda så vet i fåglarna vad som händer. Återkommer på plats!