![]() |
Citat:
|
sidste spil tvilling
DAGENS DUBBEL
SOLVALLA 18.12.2013 DD1: 11 DD2: 8 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 100kr. 1 100 kr. Købt d. 18.12.2013 20:58 Serienummer: 3814-33FE-37CA Udbydes af Danske Lotteri lsatens ikke heldig der med v5......fejl a-hest kostad mig penge |
Citat:
Håller tummarna, även om jag fått känslan av att Noa Star är bäst när han är med där framme direkt från start - nu har han iofs en bra startrygg men det är svårt att sitta klistrad där, han får väl helt enkelt köra fram i dödens... Det är klart hårdare motstånd än då han vunnit från dödens också... Med detta sagt så är det en bra kuse för klassen och kan helt klart vinna - men, måste ha hjälp fram till dödens eller stenhårt tempo hela vägen! Lycka, tiill alla som har chans! |
är helt formlös men rekommenderar Tvilling 6 rader
7,8,9,11 |
Citat:
|
Varulv tack för ditt tips 10 Seducedbyaface i DD 1. Blir det dubbelslag på 10 så sitter DD n. Tack vare dig... :)
|
Rugiada Dei Rex
Citat:
|
Varulv, fortsätt på sättet du presterar nu, gav mig 2 bra streck i form av Super Neo och Seducedbyaface, resulterade visserligen i 9 6or endast, men det är tack vare dig!
|
Vilken sanslös bortkörning av Tommy Karlstedt
|
Vilken pärs! Sitter kvar på jokern med spik på Stirling Allstar..jag fick iaf spänningen! 7 rätt på jokern och 7 rätt på matematiska
|
SÅJA, Naughty Me Hanover hade jag vinnare och återigen tack Pilkast för grymma rekar, rövardotter på plats!
|
Citat:
Du var värd att sätta den idag, nära.... |
Citat:
1 Vinnare !!! |
Tror LONG NIGHT vinner med frank.... avvägd styrning kopplar grepp sista 100.....men jag har inte ett rätt å då har ni en mindre att spela
|
Grattis till vinnaren!! Liten insats - stor vinst :cheers:
◦Vinst 4382756 kr (V1:1 V2:11 V3:47)◾insats: 90 kr ◾spikar: 2 ◾filspel: nej ◾harry: nej ◾MOBIL, NORRBOTTEN http://spelatrav.se/vl/2013-12-18.html |