![]() |
Galna insatser dock Steffe, kunde lika gärna varit gul till jul :) Men stort grattis! Hade också Rövardotter.
|
Citat:
hade blit lite nere pga att kassan först gick stadigt upp och sen va nästan allt borta. Men satte ju ett fint spel och bra odds igår. sen idag igen ^^. Men nu blir det ju lite lugnare med insatserna igen. Men lönade sig att gå ut hårt idag så. Tackar |
Citat:
Fick tröst pris på 59500kr, 7 rätt på både matte o joker |
Citat:
Ärling körde bort den, men det stod i startlistan att han skulle köra så det var ingen överraskning. Men att han skulle köra så illa kunde jag inte ens drömma om. |
Citat:
|
Passar på att tacka er alla som tackat för mina tips idag, kul att kunna hjälpa till!
|
Citat:
|
Citat:
Dock tror jag inte vi kvinnor behöver särbehandling ;) |
Citat:
Helga och Camille........ :thumbup: |
Citat:
:cheers: |
Grymt jobbat av flertalet ikv.. Kom nyss in och kollade igenom materialet och med sharps hjälp hade man verkligen haft goda chanser att sätta den ikv! :)
:cheers: |
Jokersystemet slumpade bort 1 hästjävel i 5e loppet. Vem tror ni?? Såg
Detta efter 4e å spelade vinnare på 8an. Men 5 7or och 66 femmor missades. GRÅTEN NÄRA. Så jävla otur |
Hade alla i femte på ramen alltså..... Å inte ens reserver får man in........
|
Men varför tillåter du att jokern slumpar för? Har aldrig fattat varför vissa låter detta ske... Sätt kraven och räkna in om det sitter, känns ju som mest lotto annars!
|
För att slumpgeneratorn helt enkelt oftast slumpar åt "rätt håll". Min far testkör ihop men en galen finne jokerreduceringar och har märkt att detta oftast slumpar fördelaktigt. Tro det eller ej
|