![]() |
jobbet är ett fördärv.... man missar massa trav...
|
Citat:
Andra på förtiden och nu i 6,20 !!! |
Citat:
|
Vad menar du? Denna gav ju 30ggr?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
(putte kommenterar plumma:s inlägg)
Citat:
Är inte infriandet större på V86, mer ihåliga lopp ju !? Oavsett håller jag med (om jag tolkar rätt vad du vill ha sagt). Största favvisen är ju hiskeliga 83% i lägsta klassen, SCHAS ! (får se om jag spikar emot på någon 1%are :) eller bara rankar ned. ) Romeo Lavec... hmmm .... osäker och tidigare körd av Jorma, ändå bra intryck senast. Jag gillar den men inser att galopprisken säkert är 50%+ men "bara" 32% streck just nu... håller den sig under 35% gillar jag den, 40% vinstchans eller något bättre motiverar spel, kanske spik. Men visst stabile Frank Nilsson på motbudet. |
Citat:
|
Citat:
Kan inte tänka mig annat än att den körs snällt idag. Annars är risken stor på sånna här unga hästar som verkar ha lite problem med den mentala biten att den är helt slut som tävlingshäst. |
Spik Harry
2,5,6,11 1,2,5,10,11,12 6 Glamour Håleryd 1,2,7,12 1,4,5,9 5 Sensational Dream 3 Dream on Silvio 9 Noa Star 96kr Chansspikar Noa Star i sista, 4% just nu. |
1) Spik 6
2) 4,5,6 3) 6,11 4) Spik 12 5) 1,2,5,6,9,11,12 6) 1,5 7) Spik 11 8) 2,3,4,7,8,9,11 |
Citat:
|
Falcon Håleryd har prövat distansen 7 ggr och aldrig vunnit. En tankeställare för er som
Tänkte spika! |
Hade tänkt att skita i att lira idag, inte åka ut till Valla. MEN det har blivit ändring på den fronten…;)
Avd 1. Tveksam till Goop, High Stage min första häst efter strykningarna. avd 2. Romeo vinner felfri. avd 3. Sugar Neo tar jag med, men fått kalla fötter efter jag läst intervjuer. En av många. avd 4. Super Happy trivs ypperligt på Valla, ev spik. Har ingen koll på finnen mer än det jag läst, nån som sett honom tävla? avd 5. Köper rubbet avd 6. Jorma, bläddra vidare. avd 7. Seducedbyaface A-häst avd 8. Spikar Stirling om allt verkar som det ska. |