![]() |
Varulv tack för ditt tips 10 Seducedbyaface i DD 1. Blir det dubbelslag på 10 så sitter DD n. Tack vare dig... :)
|
Rugiada Dei Rex
Citat:
|
Varulv, fortsätt på sättet du presterar nu, gav mig 2 bra streck i form av Super Neo och Seducedbyaface, resulterade visserligen i 9 6or endast, men det är tack vare dig!
|
Vilken sanslös bortkörning av Tommy Karlstedt
|
Vilken pärs! Sitter kvar på jokern med spik på Stirling Allstar..jag fick iaf spänningen! 7 rätt på jokern och 7 rätt på matematiska
|
SÅJA, Naughty Me Hanover hade jag vinnare och återigen tack Pilkast för grymma rekar, rövardotter på plats!
|
Citat:
Du var värd att sätta den idag, nära.... |
Citat:
1 Vinnare !!! |
Tror LONG NIGHT vinner med frank.... avvägd styrning kopplar grepp sista 100.....men jag har inte ett rätt å då har ni en mindre att spela
|
Grattis till vinnaren!! Liten insats - stor vinst :cheers:
◦Vinst 4382756 kr (V1:1 V2:11 V3:47)◾insats: 90 kr ◾spikar: 2 ◾filspel: nej ◾harry: nej ◾MOBIL, NORRBOTTEN http://spelatrav.se/vl/2013-12-18.html |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-12-18 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 79 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 5, 12 2 6, 12 3 6 Glamour Håleryd 4 7, 9, 10 5 6, 8 6 5 Sensational Dream 7 3, 7, 11 8 7 Naughty Me Hanover* Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: E742 xxxx xxxx 0141 Stolt över tjejen iaf som fick dryga 2000 kr på 36 satsade. Då kan man leva med att man själv spelade som en kratta idag. Grattis alla som drog hem något idag :cheers: |
När Stefan Persson kliver av, vinner lärlingarna :lol:
|
Vilken investering du gjort Sandro. Håll hårt i den donnan ;)
|
Citat:
|
Citat:
Nej modernare tider nu med 32 tums skärm till datorn, på med liven, fixa käket och kolla loppen tillsammans. Och ja sirlarsson inga planer på att byta in :) EDIT : Förklarat vad sjöa är nu också så nu återstår bara att förklara ordentligt vem dasen är hehe |
Ahhhh nya tag! Synd att karlstedt låste fast örjan i avd8.....kunde blivit 7.
Men ändå skapligt nöjd över 5st 6:or. Jag hade aldrig fått med Fast Agnes. |
Citat:
|
Grattis, alla som vann något... Otur där, Varulv - men, du sätter den snart!
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2013-12-18 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 79 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5, 6, 7, 12 2 4, 6 3 4, 5, 6, 7, 11 4 2, 3, 7, 10 5 2, 9, 11, 12 6 5 Sensational Dream 7 8, 10 8 4, 7, 10 Vadet gäller startnummer 4 800 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 1 200,00 kr Kvittonummer: 45E6 DC02 165F 8145 Utbetalt: 13 700,00 kr |
Snyggt Robust!
|
Egentligen borde den ha suttit, men hade inte turen med mig...
|
Citat:
|
V86 gick skit idag men som jag sjöade på plats spelet idag =).
Hittade 2 jag trodde sten hårt på och till super odds. Cummin lopp 3 odds 3.30 insats 6000kr. Ronja Röverdatter lopp 8 3.90 insats 6000kr. Har haft en svacka ett tag i spreedsheten då man haft mycket otur. Men började för ett tag sen leta hästar med bra odds och hyffsade plats chanser. Men dom 2 idag trodde jag hårt på. Spelkassan från start 6000kr. Nu är det iallafall på 50 000kr. Grattis alla som vann något idag |
ja varulven , idag var du vard att ta allt
|
Galna insatser dock Steffe, kunde lika gärna varit gul till jul :) Men stort grattis! Hade också Rövardotter.
|
Citat:
hade blit lite nere pga att kassan först gick stadigt upp och sen va nästan allt borta. Men satte ju ett fint spel och bra odds igår. sen idag igen ^^. Men nu blir det ju lite lugnare med insatserna igen. Men lönade sig att gå ut hårt idag så. Tackar |
Citat:
Fick tröst pris på 59500kr, 7 rätt på både matte o joker |
Citat:
Ärling körde bort den, men det stod i startlistan att han skulle köra så det var ingen överraskning. Men att han skulle köra så illa kunde jag inte ens drömma om. |
Citat:
|
Passar på att tacka er alla som tackat för mina tips idag, kul att kunna hjälpa till!
|
Citat:
|
Citat:
Dock tror jag inte vi kvinnor behöver särbehandling ;) |
Citat:
Helga och Camille........ :thumbup: |
Citat:
:cheers: |
Grymt jobbat av flertalet ikv.. Kom nyss in och kollade igenom materialet och med sharps hjälp hade man verkligen haft goda chanser att sätta den ikv! :)
:cheers: |
Jokersystemet slumpade bort 1 hästjävel i 5e loppet. Vem tror ni?? Såg
Detta efter 4e å spelade vinnare på 8an. Men 5 7or och 66 femmor missades. GRÅTEN NÄRA. Så jävla otur |
Hade alla i femte på ramen alltså..... Å inte ens reserver får man in........
|
Men varför tillåter du att jokern slumpar för? Har aldrig fattat varför vissa låter detta ske... Sätt kraven och räkna in om det sitter, känns ju som mest lotto annars!
|
För att slumpgeneratorn helt enkelt oftast slumpar åt "rätt håll". Min far testkör ihop men en galen finne jokerreduceringar och har märkt att detta oftast slumpar fördelaktigt. Tro det eller ej
|