![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, du missförstår mig - jag var inte otrevlig, hehe... Jag menade att om inget annat går så spela på "skrock" eller vad man kan kalla det. Du stavade "sådana" som "sånna" och i andra DDn startar Fernando Sånna - trodde jag var rolig, men tydligen är jag inte det, hehe... :cry: |
Citat:
B-hästarna i sista var streckade på 14 resp 18% medan den jag hade i förra loppet enbart var på 5% så det var väl rätt att den plockade bort den raden. |
Citat:
|
Kan bli bra pengar idag på en rätt enkel rad. Någon som är kvar?
|
Citat:
|
Så kör vi Tillman!
Registrerat spel Datum: Söndag 2013-12-22 Bana: Mantorp, omg. 35 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 9, 12, 13 U-hästar: 8 Photoshop Vadet gäller startnummer 4 x ,00 kr Totalt: ,00 kr Kvittonummer: AFC8 F46D D855 8945 |
Tillman vinner ju loppet om hon inte sitter fast! Men det fanns ju dock ingen av de övriga som hade varit med och delat julglädjen på min tvilling! Bara att ta betalt nästa gång Photoshop är ute och springer! Hade överlägset mest krafter på upploppet.
|
Citat:
|
Fan jävla idiot att pressa min häst som säkert hade fått plats annars.
Nej ingen bra dag idag :/. Tack och hej nya tag imorgon på plats spelen |
Citat:
|
Citat:
|
Grattis, TOBYTYKE!!!
Djäklars, vilket fäste det är på isbana och långa hakar - ser ofta otroliga utväxlingar över upploppet på de hästar som fungerar på dessa... |