![]() |
Birmingham ska ju normalt ha kanonchans från spår 4 i ett sånt här uselt lopp. Men frågan är ju hur formen är.
|
Någon som har info på Mellby Amulett, funderar på att spika, läste att Björn var sugen på att köra Caterina Murino i spets så all hjälp mottages tacksamt.
|
Citat:
Men nej jag tror inte på den. ---------- Ryggar Månadens Kung, Varulv (positiv info) och spikar Bacardi Hornline på chans, vet inte vad som krävs, kanske att Riff Kronos har en dålig dag? 5% är iaf alldeles för lockande. spik även Castor Boko (vettig chans?) och Orechietti på den lappen. Skål alla !! :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Lade in detta INNAN loppet var kört... :cheers: |
Citat:
2 segrar på 22 senaste starterna och det har spelat mindre roll med löpningsförlopp,spår,distans,banförhållande,b ana, årstid eller kusk den klarar inte att vinna ändå. Noterbart är att den har haft spår 5 vid 5 tidigare starter med 0,0,7,3,2 som följd då på 1609,1640 och 2140. Tror den är chanslös men det är bara min uppfattning. |
Citat:
|
7 Frankie Ale
1 Xena Brick 1,4,9,10 3 Riff Kronos 4,6,8,10,11,12 5,6,10 3,4,8,9,14,15 224kr GL |
Citat:
har två system och ena spik andra lite gardering. Räknade bort honom på Bergsåker från bakspår och då vann han mot Nahar... Håller honom för dagen högre än Maharajah men lite osäker på om det loppet Marre vann på Åby är likvärdigt eller sämre mot dagens för Orre. Ser inte bakspår som jättehot över medeldistans men visst ska man ha lite respekt för såna lägen. 7 & 8 emot på gadden. |
Citat:
Danto 11 Mellby Amulett har hittat stilen i ny regi och detta är ett mycket tufft sto som kan göra en hel del själv i loppen om det skulle behövas. travnet 11 Mellby Amulett har tagit fyra segrar på sex starter i regi Roger Walmann och måste räknas tidigt, TIPSAREN Finalen i mälardalscupen bjuds i v75-5 och det är inget lättlöst lopp. Observera att loppet är lottat efter spårtrappan. Tipsettan går till 11 mellby amulett som senast, föga förvånade gjorde bort sig från framspår. nu sitter hon i en rygg direkt och johan lär styra fram emot dödens när tillfälle ges krossar ? |
Monster Drive är den mest överstreckade i omgången för jag vet inte vilken gång i ordningen. Brukar vara totalt chanslös på v75. Är det säkert igen. HMM,just därför måste jag nog strecka för jag har inte ett rätt.
Helvete också. Fick för mig att den hade spår 6. Dags att kliva av från julölen. Råkade dunka på 6an. Vad är det för skithäst. Varulvs varning hahaha. Heja varulv |
Lennartsson är TOTALT, djävla körd - lägg ner verksamheten snarast!!! Har tvilling med 11-4, men, nej då klanten lyckas få hästkraken att fela...
|
Skulle Deckhand komma före Castor Boko i starten då skulle det inte förvåna mig om Thomas Jonsson lägger huvudet under armen och svarar.
|
Solvalla = Timo = Jorma = kungar
|
Citat:
|