![]() |
Citat:
Lovar att det är glömt till nästa gång med, av massan och här. Kippis! |
Citat:
Snyggt! Fortfarande bara jag som reagerade på att dom bröt ljudet helt för oss som kollade på liven ett antal ggr mitt i loppen? |
Citat:
Tror dock det löser sig. Eller så är de som sagt med nu och måste både ge och ta :cry: |
Faaan det ä dags för nån att öppna en ny rek där man listar idiot styrningar så ser man vem som hamnar där mest som jag tidigare skrev inför årets sämsta styrningar till travgalan då kanske de tänker sig för Ha Ha...................
|
Citat:
Edit hade iofs sex rätt för inte länge sedan men det sved den gången då jag hade V5 på enkelraden och brände en enkel i första på 4 st., nåväl striden går vidare :) |
Pilkast du är usel på streckspel det vet alla haha. ljuger endast för dig själv. Själv är jag glad att jag slapp multisex med Tarzan. Låter inget bra inför julafton.
Lät som att du var det.. Menar ju såklart att du är bra men inte fattat det själv. Sorry |
Citat:
Men annars var man ju hyfsat rätt ute :> Spik på Orecchietti och ev spik Mellby Amulet, men vad hjälper det? Skärller ju för lite :( I lrdags borde jag haft den för ranken var likvärdig med dagens tycker jag :S |
Citat:
suck. |
visst faller jackpoten till den 28e?
|
Man hade det ju på känn och med tanke på att det är v75 finaler på annandagen så la man inga stora slantar idag. Mer lite för nöjets skull bara.
Tror jag skriver lite tankar till annandagen. Börjar pluggandet nu så delar gärna med mig. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det gick inge bra ikväll spelmässigt men jag kommer iaf somna gott när jag vet att Per Nordström inte kommer vinna på V75 på ett år igen :)
|
Vi fjollar vidare på torsdag
|