![]() |
Citat:
|
Citat:
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet. Skrällar som är hårt spelade på plats är alltid värda extra uppmärksamhet. Det är mycket som krävs för att en skräll ska vinna. Men platsa kan man ofta göra på egen styrka. Därför är hårda platsspel en helt ok indikator. Tyvärr så låg loppet så sent i omgången att den höga andelen på platsspelet inte var synlig vid V75-spelstopp. Om inte annat så är det värt att tänka på när man letar skrällar i V75-1! :) |
Citat:
|
Citat:
|
0.66% på V75
1.60% på V5 2.20% på Tvilling 3.10% på Vinnarspelet OCH HELA 8.30% av PLATS-spelet Hur tar du fram alla siffror på tvilling, vinnarspel samt platsspel? Känner mig okunnig nu. Tur du och andra finns Strappa71 |
Citat:
|
Citat:
I HPT kan du lägga upp kolumner för Vinnarspelsandel, platsandel,tvillingandel osv i avdelningsfliken för streckspelen. Det som fattas är kors-visning för streckspelsandelarna. |
Citat:
både på deras lilla och stora systemet. Så då hade de 2 av de 3 system som satte 7 rätt och 7:an gav då ca 6 miljoner. |
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18098174.ab
Ännu en artikel med den Mäktige Varulv!! Grattis igen! :cheers: |
Citat:
Men så har inte jag gjort. Jag använder reduceringsprogrammet HjälpPåTraven, HPT, där man kan välja att visa den här infon i konfigurerbara data-kolumner. |