![]() |
Citat:
Lite sent ute, sorry... Men, en som man kan fundera på som vinnare är Kendricks J:r i femte avdelningen. Är startsnabb och jag tror den tar/får spetsen av stallkamraten Shaman Star M. Stallkörning inte alls otroligt här... Tränaren tror på spets på SSM och Kendricks i rygg, så kan bli bra ändå. Men, jag tror som sagt att Kendricks tar eller får överta spets - går bra efter vila, enligt tränaren... Jag spelar... |
Citat:
|
Bara jag som tycker det ser ut som Hanne lör tight ner mot Lönn i avd-5? Inga bestraffningar i loppet.
Eller får man numer göra sig plats?:) |
Citat:
Händer tyvärr allt för ofta att man "sågar" sig ned och gör sig plats, inte reko men döms allt för sällan emot... Tycker dock i detta fall att Hanné håller sitt spår och att Lönn, i ren självbevarelsedrift, tar upp sin kuse då de hakar i varandra lite... :cheers: |
Det är ju ett smart sätt att snett framifrån backa ned sin häst i andraspåret. Inte lika synligt som att direkt tränga sig ned :)
|
Citat:
Själv blev det 2st 5:or :cheers::drunk: |
Citat:
Jo riktigt fint. Synd man inte spikade alla dom 3 då hade lappen suttit. För hade 10an i tredje med på en liten lapp där jag garderade det loppet hårdare. Fint gjort av dig iallafall. 3 spikar ikväll hade varit nice :P. Hehe |