Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Romme 29/12 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18834-v64-romme-29-12-a/)

Pilkast 2013-12-29 17:59

Citat:

Ursprungligen postat av DIF (Inlägg 304791)
Är det någon som är påläst på Bjerke? Och kan leverera en spik och en stänkare?

Lite sent ute, sorry... Men, en som man kan fundera på som vinnare är Kendricks J:r i femte avdelningen. Är startsnabb och jag tror den tar/får spetsen av stallkamraten Shaman Star M. Stallkörning inte alls otroligt här... Tränaren tror på spets på SSM och Kendricks i rygg, så kan bli bra ändå. Men, jag tror som sagt att Kendricks tar eller får överta spets - går bra efter vila, enligt tränaren...

Jag spelar...

DIF 2013-12-29 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 304814)
Lite sent ute, sorry... Men, en som man kan fundera på som vinnare är Kendricks J:r i femte avdelningen. Är startsnabb och jag tror den tar/får spetsen av stallkamraten Shaman Star M. Stallkörning inte alls otroligt här... Tränaren tror på spets på SSM och Kendricks i rygg, så kan bli bra ändå. Men, jag tror som sagt att Kendricks tar eller får överta spets - går bra efter vila, enligt tränaren...

Jag spelar...

v65 - lopp 6, nr 3, jag hade med den på ramen. Är lite dåligt påläst men pillade in en liten rad. God tur, tack för draget:cheers:

oHYRA 2013-12-29 18:02

Bara jag som tycker det ser ut som Hanne lör tight ner mot Lönn i avd-5? Inga bestraffningar i loppet.
Eller får man numer göra sig plats?:)

Pilkast 2013-12-29 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av oHYRA (Inlägg 304818)
Bara jag som tycker det ser ut som Hanne lör tight ner mot Lönn i avd-5? Inga bestraffningar i loppet.
Eller får man numer göra sig plats?:)

Händer tyvärr allt för ofta att man "sågar" sig ned och gör sig plats, inte reko men döms allt för sällan emot... Tycker dock i detta fall att Hanné håller sitt spår och att Lönn, i ren självbevarelsedrift, tar upp sin kuse då de hakar i varandra lite...

:cheers:

oHYRA 2013-12-29 18:25

Det är ju ett smart sätt att snett framifrån backa ned sin häst i andraspåret. Inte lika synligt som att direkt tränga sig ned :)

capone 2013-12-29 23:02

Citat:

Ursprungligen postat av Steffe1988 (Inlägg 304807)
Spikade du dessa idag ? Synd man såg detta nu. Hade ju varit riktigt fint =).

Fick nöja mig med 5 rätt idag. Missade 10an i tredje loppet :(.

Blev för dyrt hade bara spik på FUZZ så.

Ja jag gav er 3 spik idag
Själv blev det 2st 5:or
:cheers::drunk:

Steffe1988 2013-12-30 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 304902)
Ja jag gav er 3 spik idag
Själv blev det 2st 5:or
:cheers::drunk:

Jo riktigt fint. Synd man inte spikade alla dom 3 då hade lappen suttit. För hade 10an i tredje med på en liten lapp där jag garderade det loppet hårdare.

Fint gjort av dig iallafall. 3 spikar ikväll hade varit nice :P. Hehe