![]() |
Citat:
Men än en gång som någon skrev för någon dag sedan, dax för domarna att reagera nu kanske på kuskar som kapar frambenen på hästar för o komma ner när dom ser en lucka på 1 meter, speciellt när det handlar om sättet som var nu när dom backar ner sulkyn först genom att stanna upp helt. |
ja
Citat:
|
Citat:
|
Moralisk vinnare, som man dock bara får använt skithuspapper för, var ju min idé Maia F. Drog fram dem och gick hela vägen i dödens, även om det var långt bak... Miss Jägers STOR besvikelse...!
|
Citat:
|
Om nu Miss Jägers var så klar, borde den ju verkligen vunnit med hundra efter det fina loppet.
|
atg-live visar målfoto 2 minuter efter målgång i en snorjämn avslutning..jag är i chock här hemma.
|
Miss jägers var dagens sämsta utropsvinnare. Försökte göra det klart för alla hela dagen men har ingen kraft. Vet sällan vilka som vinner men har skaplig koll på vilka som inte vinner:).Men inte jämt hahahaha
|
Mycket nöjd idag :) satte dd x 200 hoppas fler fick pengar med sig ;)
|
Har svårt och tro att Liberty v.h fått samma behandlig med en hetare kusk
|
Citat:
|
Citat:
Enda trösten är väl att Persson själv efter den överkörningen satt fast i ryggen och i princip fick varenda häst framför sig :) |
Citat:
Ärligt talat fann jag omgången trist och hoppade men kikat av och till när man ändå tjoar runt ;) Firar tidigt nyår efter helgens jobb och långledig nu :) |
Tack för miss jägers, sjöade rejält på platsspelet!
|
åt helvete med 2013 får ta en funderare om spelet 2014! kolla på playen dokument utifrån senaste prog,så fattar ni ! gott slut och nytt:drunk:
|