![]() |
Citat:
|
Det sjuka är ju att det löste sig perfekt för favoriten. Fick ju nästan direkt dödens när den gick fram och spetshästen hade ju redan kört klart. Inge kul för mig det där i alla fall.
|
skönt att kravet för A-hästarna är avklarat redan efter 2:a avd.
|
Citat:
|
Starka vinnare men lite pajasvarning på Ingves! Nu drogs alla mina streck med längs sargen. Lever men vilken tråkig öppning när jag garderat! Skulle ha gjort som packet - spika dom två första men det bär emot att ge med omgångens två största även om det kan bli lite efterrens när alla tv-system (mitt inkluderat) kliver av längre fram...
Ofattbart att över hälften av systemen har klivit av... |
Citat:
|
Citat:
|
Har 5 Im The Answer någorlunda form så går ju ingen i detta trötta lopp säker. Har 1,4,5 här på både v75 och v5
|
Såg ni spurten på 9 The Next One? Min susare räckte inte hela vägen, men 8ggr på plats känns skönt att få in!!
Vinst nästa lopp.. Tror han kommer upp i ett mycket billigare gäng än detta.. |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-01-04 Bana: Halmstad, omg. 1 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 4, 11 2 1 Ed Rapide 3 4, 10, 11 4 1 Berlusconi 5 6 Oleander Vadet gäller startnummer 9 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 9,00 kr Kvittonummer: 2D00 9988 7FD1 0901 |
Får bli en V5:a också:
1) 1,2,4,5,7 2) 1,2,5,9 3) Spik 10 4) 1,2,4,10,12 5) Spik 6 |
Citat:
|
Ingves körde såklart för långsamt med sin tröga häst o kunde sen inte svara i tempohöjningen...blev lite fel där för PI, men han trodde nog att det skulle gå att svara o krafter kvar hade han ju..
|
11 David Sisu vinner med flera hästlängder
|
Citat:
|