Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v 64 Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18907-v-64-bergsaker/)

RazshVollril 2014-01-03 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av enaldi (Inlägg 306463)
Vore ju intressantare om vi fick veta vad du har kvar, så vi kan hänga med...annars ger ju kommentarerna sådär i intresse. Men visst är det kul om du är kvar.

Lägger aldrig ut vilka hästar jag har kvar typ mellan loppen. Känns som jinx :S Brukar aldrig skriva mellan loppen heller men hade inte tid att skriva innan första så :S

Sitter med två hästar nu och sen tre i sista avdelningen! Försvann en C-häst nu i tredje så lämnade in en DD med den hästen och den som försvann var nr 10 Mr Vox.

Men nu ska de försöka fixa till banan vilket kan ändra förutsättningarna lite.

Gillar själv inte efterhandare men jag känner mig ju rätt aktiv här även om jag fick en veckas semester och som jag skrev skulle jag egentligen itne spelat ens. Men banan gjorde att det kändes mycket intressant helt plötsligt efter att ha studerat V4-1.

capone 2014-01-03 20:26

JACKPOT på måndag färjestad ??

capone 2014-01-03 20:28

DD 4 - 8 . .

:moneybag:

RazshVollril 2014-01-03 20:29

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 306467)
DD 4 - 8 . .

:moneybag:

Jag håller tummarna kan du räkna med! :cheers:

Fyran 2014-01-03 20:34

DD

2, 10, - 7 50 kr
11 - 7 20 kr
2, 10, 11 - 8 20 kr

Hade inte en tanke på bakspårshästarna från början men banan gör ju att alla kan vinna och spets har ju inte på något sätt funkat. Innan jag lirade, förståss... ;)

Pilkast 2014-01-03 20:37

Jaha, nu blir det linjestart, auto - krångligt!

RazshVollril 2014-01-03 20:37

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 306470)
DD

2, 10, 11 - 7 50 kr
2, 10, 11 - 8 20 kr

Hade inte en tanke på bakspårshästarna från början men banan gör ju att alla kan vinna och spets har ju inte på något sätt funkat. Innan jag lirade, förståss... ;)

Miss McLovin spårade! Dock var det kort distans, sto och endast fyra på start! Tror att på kort distans blir det bara jobbigare att gå i spåren. Men banan ska väl vara lite bättre nu.

Svårt att säga! Vi får se nu!

Fyran 2014-01-03 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 306472)
Jaha, nu blir det linjestart, auto - krångligt!

Kan ju iofs förstå det, vingarna fladdrade rejält i förra loppet, från 100 kvar till start och framåt...

Men förutsättningarna förändras på ett sätt. Hur bedömer de tjuvstart..?

RazshVollril 2014-01-03 20:40

Att de ens försöker få iväg starten är ju bedrövligt! Det syns ju 100 meter innan start att det inte kommer att gå.

Det här kan ju påverka väldigt negativt på en del...

Fyran 2014-01-03 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 306473)
Miss McLovin spårade! Dock var det kort distans, sto och endast fyra på start! Tror att på kort distans blir det bara jobbigare att gå i spåren. Men banan ska väl vara lite bättre nu.

Svårt att säga! Vi får se nu!

Sant. Men jag lade spelet innan Miss McLovin, i butiken då jag ändå var där... :no:

RazshVollril 2014-01-03 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 306474)
Kan ju iofs förstå det, vingarna fladdrade rejält i förra loppet, från 100 kvar till start och framåt...

1 Cuba Cohiba verkade ju sugen på start åtminstone! Var väl tjuvstart på den och därför de startade om. Dock skyllde de på att det var dålig anslutning men det såg de ju flera hundra meter innan start!

Pilkast 2014-01-03 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 306474)

Så länge ingen är före startbilens vingar, där de skulle varit, när starten går så är det ingen omstart, och tvärtom...

Självklart skall man INTE använda startbil här - inte ens som linjestart. Bättre nu med linjestart UTAN bil...

Kör de med bil igen så kommer de vara väldigt generösa vid regelöverträdelser... Ingen kommer dömas för något, i princip...

elwiz 2014-01-03 20:51

Hur gick det med Mikael Östman?

Tipsoraklet på bergsåker hade ju lånat vagnen till nr 7 Wallter H, inte kul för honom om han skall betala den för att han fixar.får han pröjsa den nu då tro????

enaldi 2014-01-03 20:52

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 306464)
Lägger aldrig ut vilka hästar jag har kvar typ mellan loppen. Känns som jinx :S Brukar aldrig skriva mellan loppen heller men hade inte tid att skriva innan första så :S

Sitter med två hästar nu och sen tre i sista avdelningen! Försvann en C-häst nu i tredje så lämnade in en DD med den hästen och den som försvann var nr 10 Mr Vox.

Men nu ska de försöka fixa till banan vilket kan ändra förutsättningarna lite.

Gillar själv inte efterhandare men jag känner mig ju rätt aktiv här även om jag fick en veckas semester och som jag skrev skulle jag egentligen itne spelat ens. Men banan gjorde att det kändes mycket intressant helt plötsligt efter att ha studerat V4-1.

Fullgod förklaring! Jinxa ska man aldrig! :)

VenCe 2014-01-03 20:54

1 4 Aaron Boko
2 1, 4, 5, 9, 11