![]() |
Citat:
Sitter med två hästar nu och sen tre i sista avdelningen! Försvann en C-häst nu i tredje så lämnade in en DD med den hästen och den som försvann var nr 10 Mr Vox. Men nu ska de försöka fixa till banan vilket kan ändra förutsättningarna lite. Gillar själv inte efterhandare men jag känner mig ju rätt aktiv här även om jag fick en veckas semester och som jag skrev skulle jag egentligen itne spelat ens. Men banan gjorde att det kändes mycket intressant helt plötsligt efter att ha studerat V4-1. |
JACKPOT på måndag färjestad ??
|
DD 4 - 8 . .
:moneybag: |
Citat:
|
DD
2, 10, - 7 50 kr 11 - 7 20 kr 2, 10, 11 - 8 20 kr Hade inte en tanke på bakspårshästarna från början men banan gör ju att alla kan vinna och spets har ju inte på något sätt funkat. Innan jag lirade, förståss... ;) |
Jaha, nu blir det linjestart, auto - krångligt!
|
Citat:
Svårt att säga! Vi får se nu! |
Citat:
Men förutsättningarna förändras på ett sätt. Hur bedömer de tjuvstart..? |
Att de ens försöker få iväg starten är ju bedrövligt! Det syns ju 100 meter innan start att det inte kommer att gå.
Det här kan ju påverka väldigt negativt på en del... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Så länge ingen är före startbilens vingar, där de skulle varit, när starten går så är det ingen omstart, och tvärtom... Självklart skall man INTE använda startbil här - inte ens som linjestart. Bättre nu med linjestart UTAN bil... Kör de med bil igen så kommer de vara väldigt generösa vid regelöverträdelser... Ingen kommer dömas för något, i princip... |
Hur gick det med Mikael Östman?
Tipsoraklet på bergsåker hade ju lånat vagnen till nr 7 Wallter H, inte kul för honom om han skall betala den för att han fixar.får han pröjsa den nu då tro???? |
Citat:
|
1 4 Aaron Boko
2 1, 4, 5, 9, 11 |