Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v 64 Bergsåker (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/18907-v-64-bergsaker/)

drakdead 2014-01-03 21:44

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 306516)
onej......fanns ingen rad med återbet.

Om du spelat via datorn,gå in på konto,klicka sedan fram kvittot,så finns en rad med återbetalning,under klistra in

drakdead 2014-01-03 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 306540)
Om du spelat via datorn,gå in på konto,klicka sedan fram kvittot,så finns en rad med återbetalning,under klistra in

förlåt,under kopiera till urklipp,hoppas du hittar

Fyran 2014-01-03 21:46

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 306538)
Fyran, om du gör vinstbevakning via butik.....
Menar du att du lämnar in ditt system hos butiken och reggar ditt atgkort?

Ja.

Ibland spelar man för kontanter men vill ha in pengarna på atg-kontot. Fram med atg-kortet eller leg, så har du vinstbevakat. All eventuell vinst går direkt till atg-kontot. Man kan, i princip, kasta kvitton i samma sekund man får dem... :)

Edit: Säg till innan att du vill vinstbevaka, annars blir det bara krångel.

RazshVollril 2014-01-03 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 306542)
Ja.

Ibland spelar man för kontanter men vill ha in pengarna på atg-kontot. Fram med atg-kortet eller leg, så har du vinstbevakat. All eventuell vinst går direkt till atg-kontot. Man kan, i princip, kasta kvitton i samma sekund man får dem... :)

Edit: Säg till innan att du vill vinstbevaka, annars blir det bara krångel.

Dock tar de en avgift när vinsten hamnar på ditt konto :> Precis samma avgift som om du hämtat vinsten (vilket inte går med denna metod) i butiken.

Jag blir verkligen förvånad om de kör klart ikväll men rent matematiskt är det ju bäst för min V4:a, dock måste ju banan gå att köra på annars ser det ju inet så värst bra ut :S

Pilkast 2014-01-03 21:54

Enda gången man skulle vilja höra hur reportrar, kuskar, tränare och banfunktionärer resonerar så är det istället osannolikt TYST i över 15 minuter - bra där ATG-Live...!

:skamsen:

elwiz 2014-01-03 21:54

Ok tack! Man lär sig nåt nytt varje dag..........:D

RazshVollril 2014-01-03 21:55

Jaha, de ska alltså ut och köra! Sitter nu inte systemet kommer man ju skrika rakt ut i ilska :D

Någon som vet hur man kan se eventuella utdelningar innan resultatlistan är komplett?

elwiz 2014-01-03 21:56

Jag har då aldrig sätt så många inblandade med händerna i fickorna samtidigt.......

Pilkast 2014-01-03 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 306548)
Jaha, de ska alltså ut och köra! Sitter nu inte systemet kommer man ju skrika rakt ut i ilska :D

Någon som vet hur man kan se eventuella utdelningar innan resultatlistan är komplett?

I höger bildkant på ATG-Liverutan så ser du rullande ev. utdelningar på streckspelen...

:cheers:

RazshVollril 2014-01-03 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 306551)
I höger bildkant på ATG-Liverutan så ser du rullande ev. utdelningar på streckspelen...

:cheers:

Iofs var jag och handlade men har inet sett eventuella utdelningar en enda gång. Ser dock v4-4% hela tiden där tycker jag vilket är relativt ointressant information nu ju!

Men ska kolla lite mer noggrant!

Fyran 2014-01-03 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 306545)
Dock tar de en avgift när vinsten hamnar på ditt konto :> Precis samma avgift som om du hämtat vinsten (vilket inte går med denna metod) i butiken.

Jag blir verkligen förvånad om de kör klart ikväll men rent matematiskt är det ju bäst för min V4:a, dock måste ju banan gå att köra på annars ser det ju inet så värst bra ut :S

Det har du rätt i. När man vinner så tar de en avgift, om du inte spelat i en ATG-Livebutik. Fick faktisk, förvånande nog, tillbaka avgiften också. :)

Fyran 2014-01-03 22:02

Citat:

Ursprungligen postat av elwiz (Inlägg 306550)
Jag har då aldrig sätt så många inblandade med händerna i fickorna samtidigt.......

Då ska du se kommunalarbetarna här i stan...:D

RazshVollril 2014-01-03 22:03

Usch vad dåliga värdeökningar inför sista avdelningen på V4.

Jaja, nu får vi jobba oavsett!

Strappa71 2014-01-03 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av RazshVollril (Inlägg 306548)

Om de hade ställt in så hade det gett ca 694kr/rad.

elwiz 2014-01-03 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av Fyran (Inlägg 306557)
Då ska du se kommunalarbetarna här i stan...:D

Tur de inte hade träskor....för då hade de väl slagit rot.