![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Ibland spelar man för kontanter men vill ha in pengarna på atg-kontot. Fram med atg-kortet eller leg, så har du vinstbevakat. All eventuell vinst går direkt till atg-kontot. Man kan, i princip, kasta kvitton i samma sekund man får dem... :) Edit: Säg till innan att du vill vinstbevaka, annars blir det bara krångel. |
Citat:
Jag blir verkligen förvånad om de kör klart ikväll men rent matematiskt är det ju bäst för min V4:a, dock måste ju banan gå att köra på annars ser det ju inet så värst bra ut :S |
Enda gången man skulle vilja höra hur reportrar, kuskar, tränare och banfunktionärer resonerar så är det istället osannolikt TYST i över 15 minuter - bra där ATG-Live...!
:skamsen: |
Ok tack! Man lär sig nåt nytt varje dag..........:D
|
Jaha, de ska alltså ut och köra! Sitter nu inte systemet kommer man ju skrika rakt ut i ilska :D
Någon som vet hur man kan se eventuella utdelningar innan resultatlistan är komplett? |
Jag har då aldrig sätt så många inblandade med händerna i fickorna samtidigt.......
|
Citat:
I höger bildkant på ATG-Liverutan så ser du rullande ev. utdelningar på streckspelen... :cheers: |
Citat:
Men ska kolla lite mer noggrant! |
Citat:
|
Citat:
|
Usch vad dåliga värdeökningar inför sista avdelningen på V4.
Jaja, nu får vi jobba oavsett! |
Citat:
|
Citat:
|