![]() |
Enligt SMHI har det varit 3-4 minusgrader under natten. På morgonen vid 6 har det börjat snöa, under natten har det annars varit fritt från nederbörd. Snöfallet avtar under morgonen och lämnar efter sig c:a 2cm snö. Temperaturen under dagen blir 1-2 minusgrader.
Jag tror det går att köra utan hakar idag med valfri barfotabalans. |
Idag är det ett måste att avvakta med spel känner jag. Men skulle det vara så att Maharajah stryks sent är det spik på BWL Champion eller gardera ganska brett som gäller. On Track Piraten må vara bra men med diffusa förutsättningar (saknar lopp och ej optimal balans?) och ev preparé samt 80-90% insats är inte intressant, vilket lär bli fallet då. Snacka om maken till överstreckad häst.
Skulle jag lämna in nu med spik på Marre skulle jag då iallafall kryssa i reserver... |
Citat:
Kommer för övrigt inte spela idag men lycka till alla andra! :moneybag: |
V75-2 6 Jasmin frecia strucken
|
Citat:
|
Citat:
|
Sjöden verkar ta sovmorgon? Eller är jag blind?
|
SJälv tror jag Örbäckens börjar bli sliten ??
Vad tror ni |
Är min rysare i denna luriga omgång!
3. Gyllenberg S. Markkula 4% Spurtade bra efter en invändig resa senast och verkar vara i full form. Är snabb ut och kommer säkert att få en resa i den främre träffen. Ska inte räknas bort helt. |
Citat:
Intressant för dom som funderar på att gardera Örbäckens cruella är ju att Good as princess kom ner ett spår. En tuffing som har dokumenterad form. Avslutade fint från hopplöst läge sist. |
Citat:
|
Citat:
Var ju info redan 15:00 igår på det. |
Lätt som den skulle starta på bergh under V64 igår?
|
Någon som har hört vad dom har sagt om banan nu på morgonen? Behövs det fäste bak?
|
Citat:
George Sånna ströks nu. Lycka till alla! Själv ska jag jobba och hoppar omgången helt. |