![]() |
Solvalla 4 20140111 V4
Avd-1: 1,4,5,7,9, Res: 5 Avd-2: 2,3,9,10,11, Res: 8 Avd-3: 1,2,3,4,9,11,12, Res: 7 Avd-4: 7, Res: 6 System: 1 175 rader * 1 * 2,00 = 350 kr Fy fan...Otroligt tungt... |
Tvilling lopp 2: 8 mot 2,10.
|
flot start på v4
fik kopi af ss på 240 rækker så flot start der
|
Synd inte unibet och dom har utbud även på V4an :/.
Denna hade man lätt valt på plats i detta lopp : RODIONOVA Lopp 2 hade jag testat Super Otto på plats om oddset varit minst 2.5 eller högre på spelsidan. Lopp 3 hade testat Heavy Rotation på plats med låg insats. Lopp 4 B.W.T.Juggler ( Men tror på lågt odds samt fel läge. Hade chansat pga finnar vill vinna ) Haha iallafall jag. Dock spelar jag inte då dessa inte finns hos spel sidorna. Utan bara en ploj grej för att se om jag hade haft rätt på något. Lopp 1 räknas ju inte då jag nyss kollade in det så. |
ho
Citat:
|
Citat:
Nope! Ingen tur där inte, nian lyckades bli tvåa. Ett par meter till så hade det gått. |
Jobbar in Heavy Rotation för en finfin LD nu!
|
En sådan som beebop laday slår vi alla dage i veckan på 2140 säger Risto angående sin häst Absolut Newport. Lite orolig över hur det löser sig från läget men låter annars väldigt positivt.
|
meget interesant v4 nu
Spicy A.-Emil Run-Kay Adams-Verbalisee-Höwings Rocky
nu håber jeg på !!!! |
Nu håller vi tummarna på V4:an
alla - Kebnekajse Eller 1,11 - 1,2,6,7,11 |
og sidste løb
Citat:
|
Citat:
|
Är inte True Advantage väldigt bortglömd i guld idag? Grymt klent motstånd bakom Marre och Piraten ju!
|
snoar det inte ganska mycket nu??
|
Skoryck på BeeBoop Laday SOS...
|