![]() |
Citat:
Det där med kassettband för o lära sig svenska kanske skulle vara något för Jorma, ska vi samla lite på sharps och skicka ett gäng till honom? ;) |
Citat:
"Lovat att köpa såna språkkassetter" hehe...kassetter. Men visst vore det kanon, finnarna tar för sig var gång när det är fintrav på Valla :cheers: |
Citat:
|
Fan hade plats på Erica
|
Citat:
|
Framifrån ser det absolut inte ut som trängning på Erica. Första bilderna var jag dock mer tveksam till! En veckas avstängning?
Hrm... |
Känns som om det är dags för Tricky Track ikväll - kommer vara kraftigt förbättrad, tror jag - enbart en känsla...
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla, omg. 3 Lopp: 6 Spelform: Vinnare Hästar: 5 Tricky Track Vadet gäller startnummer 1 x 345,00 kr Totalt: 345,00 kr Kvittonummer: EF82 1929 D953 8101 MYCKET HÅRD DISKNING - BERGHARNS kuse rörde sig inte ens i sidled en ynka centimeter... Konstigt!!! |
[QUOTE=RazshVollril;308092]Framifrån ser det absolut inte ut som trängning på Erica. Första bilderna var jag dock mer tveksam till! En veckas avstängning?
Hrm.. Hade det varit någon av de stora skulle de aldrig diska |
Citat:
|
Bravooo Pilkast super form på dig :hattenav:
|
Citat:
|
DD 5-2 127kr.
Jevlar i fan! |
Solvalla kan väl ordna fram nån som kan tolka åt Jorma vi Finnar är inte så kräsna de räcker väl att de bjuder på ett par stänkare o ett par korvar som betalning..
|
Bara att börja jobba in hanne i sista V5 eller vad tror ni jag missar på?
2,3,4,5,7,9,11,12 1,2,3,4,5,9,11 6.FUZZ |
Citat:
Tycker faktiskt han får mer sagt på finska än svenska, konstigt eller? :P. Se bara V75 omgången på Vermo, med Jorma i bastun, klart bra! |