![]() |
Citat:
|
En enda spetsvinnare ikväll - värt att tänka på...!
|
Citat:
Klokorna ska ljuda inatt! |
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla, omg. 3 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 7 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 211,00 kr Totalt: 211,00 kr Kvittonummer: AF2C B157 8101 |
LÄTTA PENGAR!!!
|
Pilkast 7 Castor Boko var ju din stenklara förutom alla andra vinnare du fick in hoppas du körde v86 idag... :moneybag::hattenav:
|
Citat:
Japp, det var den! Och, ja, jag har tyvärr spelat V86 - missade spiken i första - hade Air Gunner ensam... Så även solen har sina fläckar, hehe - surt, men så är det och enbart spelat för V8... :cheers: |
Citat:
Du fick mig att ändra mig på DD+Hannes kommentar Vi får hoppas på 5 i sista |
Sjukt överbetald v5 - varför gjorde man bara 16 rader och spricker Kincannon...ett streck till. Även bra värde på v86, inte så svår rad. 2:an för DD nu och plåster på såren. Jobba
|
Oj, Mellby Amulett dansade fram... Hmmm, har inget på henne!
|
Ojoj hur får Pekka Korpi en så dålig start med en startsnabb häst?
|
Bortkörning av Bergh, han hade kunnat gå mkt tidigare med den hästen :gun_bandana:
|
Fan också 10:an förstörde för 11:an
|
Såja, tack Pilkast
|
Avslag sa Bill - Avslag sa Bull!
Spik sa doob! |
Göteligöttgött!!!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla, omg. 3 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 5, 10, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 3 x 200,00 kr Totalt: 600,00 kr Kvittonummer: AF Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 7 Castor Boko 2 5 Verymuchkiss Karsk Vadet gäller startnummer 1 x 500,00 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: EF00 Denna hade jag också så det hade i princip kvittat vem som vunnit i sista... Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 7 Castor Boko 2 11 Paying Guest Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8D8C B |
Gjorde tre småsystem
Får man räkna med reserverna har jag 8 rätt på alla tre :cry: Ser lätt ut i efterhand, men det gäller att spika rätt och få med alla på samma kupong :cry: |
5 rätt bra spikbud och resten rätt troliga streck och ändå så bra betalt. V86 är ett bra spel! Synd att jag inte spelade v86 idag
|
dagens man på sharps pilkast... grattis kungen och tack för dd grattis
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-01-08 Bana: Solvalla, omg. 3 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Caterina Murino Vadet gäller startnummer 1 x 476,00 kr Totalt: 476,00 kr Kvittonummer: 6F443 0945 |
Citat:
|
Citat:
Sjukt snyggt spelat idag. http://www.youtube.com/watch?v=Vh78T--ZUxY |
Citat:
|
Citat:
Och vi hade vunnit mer då det finns åtskilliga duktiga kameltippare här på sajten som hade t.ex. kunnat starta upp ett V86 Tillsammans :thumbup: Ikväll lyfter jag på kepsen för Pilkast = kvällens Kamelkung som satte snygga vinnarlir, ett efter ett :moneybag: |
Citat:
|
Jag ska fan sluta lyssna på kunder, diverse experttippare på ATG Liven samt tipsprogrammen och bara gå efter eget huvud. Då sätter man systemen i alla fall en gång i månaden. Sen ska jag öka antalet platsspel.
|
Citat:
|
Citat:
Hade ju varit helt underbart med dom senaste tidens V64.or eller V86.or som har varit att spelat på "tillsammans" senast var det väl 22.000 i värde efter 3 avdelningar trots att favoriten vann första avdelningen på V64, tror det skulle öka intresset för folk också med spel på dom streckspelen där så slipper man känna sig chanslös med en rad på 48Kr på övriga streckspel än V75. Ja det är för jädra härligt, dasen lämnar för twitter, varulv lämnar och kort tid efter visar Pilkast att han fyller ut kostymen på egen hand genom att dominera kvällen :) |
Ja den dagen dom fixar reducerat till Tillsammans så drar jag igång ett. Just nu går det ju bara privat där folk litar på en
|
Citat:
joker kan få till skapliga system på 12 kuponger Surt att man inte kan välja, men bättre än inget |
Citat:
Kan ju trösta er med att varken varulv eller Laxdasen sjöat på detta år. Var lite kampanj att lämna Sharps från ovanstående, men jag är kvar för här finns flera duktiga tippare! Saknade är dom men som synes finns fler bra! Psst.. Dasen lämnade inte, han blev avstängd 1 år.. en viss skillnad. :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Måste iofs sätta 2 spikar, och ytterligare 2 spelvärda effekthästar. Inte lätt, men det kan ge jävligt bra betalt. Och det lär trilla in en eller annan sidovinst Det viktiga är villkoren, sedan är det bara att välja själv hur många B / C / E hästar man vill ha. http://piclair.com/data/3yo6i.jpg |
intressant upplägg men gillar inte max 1 A häst. Förstår att du letar hög utdelning men en A-häst behöver ju inte vara en favorit. Känns fel att straffa sig själv för att man är för rätt på det. Personligen kör jag mycket hellre inga max krav (o min på c-häst), o sen bara spelar rader 100k uppåt.
|
Citat:
Tänkte mig 3 bolag som på V75 tillsammans med möjlighet att lämna in 12 kuponger totalt. Då går det inte att ändra hursomhelst i mallen. MEN det går väl inte att använda V75 tillsammans bolagen till att spela V86, så hela ideen föll nog direkt där :lol: |
Citat:
Hehe, tack skall du ha - nej, det hade "nästan" varit för mycket... :cheers: |