Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V-75 ÅBY 18 JAN (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19059-v-75-aby-18-jan/)

robust 2014-01-18 19:48

Löning till nästa helg. Lär ju bli bra omsättning igen... synd bara att V75an går på skithålan Berghsåker.

Migge 2014-01-18 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 311315)
Löning till nästa helg. Lär ju bli bra omsättning igen... synd bara att V75an går på skithålan Berghsåker.

Även V75 på söndag 26/1 Solvalla.

Samsänds tillsammans med Prix De Amerique-loppen! :)

kennyvirre 2014-01-18 20:03

Registrerat spel

Datum: Lördag 2014-01-18
Bana: Åby
Spelform: V75, omg. 3

Avd Ordinarie hästar
1 5, 6, 8
2 1, 3, 4
3 1, 4
4 3, 8
5 6 Fortune Again
6 2 Nougat Ås*
7 2, 4, 7, 11, 12

Vadet gäller startnummer

180 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 90,00 kr

Kvittonummer: 4382 0B02 CC44 1245

Utbetalt: 879,00 kr

Skönt att få sätta sjuan trots dålig utdelning. Mitt självförtroende har fått sina törnar det senaste
Nu jävlar sätter vi sju x 2 nästa helg!

varulv 2014-01-18 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 311288)
Ok.
Själv brukar jag köra 1/3 av allt;
- Bärs,
- Kultur,
- Trav.

Synd på Texas Charm, nu vinner Ready Cash lätt igen.
Tiego Detang borde rimligtvis vara lite sliten, och Royal Dream saknar form.

Stirra dig inte blind på Royal Dreams prestationer hittills. Dom vet precis vad dom gör o allt är bara ett led till toppformen just den söndagen! Såg likadant ut ifjol... Men vinner PdA gör.... The Best Madrik!! Har fått info "bakom kullisserna", dom har förberett hästen i 1 år, bara till detta lopp. Alla andra lopp har varit en del i matchningen, tänk då vilka lopp han varit ute i senaste året! Han kommer bara blåsa ner dom i år! Jag kommer spela hus, fru, bil o hem på honom! ;)

putte64 2014-01-18 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 311334)
Stirra dig inte blind på Royal Dreams prestationer hittills. Dom vet precis vad dom gör o allt är bara ett led till toppformen just den söndagen! Såg likadant ut ifjol... Men vinner PdA gör.... The Best Madrik!! Har fått info "bakom kullisserna", dom har förberett hästen i 1 år, bara till detta lopp. Alla andra lopp har varit en del i matchningen, tänk då vilka lopp han varit ute i senaste året! Han kommer bara blåsa ner dom i år! Jag kommer spela hus, fru, bil o hem på honom! ;)

Alla kör prepare men man kollar hur de går till slut
TBM är en topphäst med lite chans
Tiego Detang har sett lysande ut men prix de cournulier 1 v innan borde bli för tufft
Tror ändå TD är första utmanare till Ready Cash

varulv 2014-01-18 22:03

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 311338)
Alla kör prepare men man kollar hur de går till slut
TBM är en topphäst med lite chans
Tiego Detang har sett lysande ut men prix de cournulier 1 v innan borde bli för tufft
Tror ändå TD är första utmanare till Ready Cash

Tror inte man ska glömma bort Up and Quick heller. Som du säger, TD i Prix de Cournulier 1v innan, kommer bli för tufft. Vinner Ready Cash i år ska jag cykla hem från Paris..livefeedar under resans gång.. :omfg:

putte64 2014-01-18 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 311343)
Tror inte man ska glömma bort Up and Quick heller. Som du säger, TD i Prix de Cournulier 1v innan, kommer bli för tufft. Vinner Ready Cash i år ska jag cykla hem från Paris..livefeedar under resans gång.. :omfg:

Lyssna inte till lindqvist på grosbois
ger bara ut förlorare

varulv 2014-01-19 01:35

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 311348)
Lyssna inte till lindqvist på grosbois
ger bara ut förlorare

Hans vinnare har jag aldrig lyssnat till, och tänker inte heller börja göra det detta år. Däremot är han mkt rolig att ha med i sällskapet! :))

dzeno 2014-01-19 08:32

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 311343)

Hehe, vinner Ready då är det frågan om inte du ska gå. För som du sa hus, bil, fru, allt är borta. Men lugnt det finns säkert folk på sharps som hjälper dig och komma hem
Lycka till
:cheers: