![]() |
Det var på håret för mig, hehe! 33 plats i nuläget...
:p EDIT: NOOOO, I´m Out!!!! Var det antal rätt eller inspelade pengar som räknades...? :cry: |
Är jag kvar, eller inte? - har glömt och hittar inte reglerna för utslagning...
:drunk: |
Citat:
|
Citat:
NNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ! Da clown is OOOOUUUUTTTT!!!! :hattenav: |
En profil fattigare, nästan sugen att lämna över min plats.
|
Vilken åsna man är. Fick sju rätt på denna, men min verkliga på 600 kr där jag hade små förändringar var bara på 6 rätt. Så kan det gå...
|
Citat:
Men vi är dock imponerade över ert snygga tips här. |
Man spelar iaf jämt och bra men på en låg nivå. Inte direkt så man öser in pengar på kontot. Vinsten kontra insatsen i tävlingen är allt utom vass.
|
Jahapp. Man verkar ha sluppit eliminering på att sprida strecken enligt folkets streckrank, vilket i så fall är helt väntat. Ingen direkt bedrift alltså att vara bättre än de 10 som av 50 startande råkat vara mest ur form. Men samtidigt - det är väl nu allvaret börjar. Eller ja. Man får sju chanser till att hitta en mest lukrativ sjua...
|
6 rätt är ok på 300:-
Det skulle vara ett tak hur stort man fick tippa Den som hade 7 hade tippat för 910:- & 937:50:- & 800:- & 960:- & 980:- |
Citat:
|
Utslagna från tävlingen är de som är placerade 34 - 46 på listan om jag nu räknat rätt.
Se http://www.travtavling.se/topplistor/intjanade_pengar/ Se http://www.travtavling.se/topplistor/intjanade_pengar/ |
Fan vad tradigt glömde lämna in 8/2 då vann jag 294kr och 15/2 vann jag 135 hade fortfarande varit med...
Men det kommer väl fler tävlingar |
dags att rycka upp sig nu då så man håller sig kvar efter nästa vecka.
|
Samma här. Ligger sist inför upploppet. Perfekt slagläge. Hoppas göra en Kalla och smita om på insidan nästa vecka. Skulle ligga bättre till om man räknade antal rätt men nu ser det kärvt ut. Skyller på dålig valla.
|