![]() |
Citat:
|
men han blev väl 3:a? varför kör han undan?
|
Cheermeup spik på allt!
|
Tycker det här ser intressant ut...Tror på max en smäll och lever jag efter första är jag mycket nöjd!
http://i1132.photobucket.com/albums/...ps44e78e02.jpg |
HeHe.
Tillman kan man lita på :D |
HÄÄÄÄRLIG ÖPPNING!! KÖÖÖÖÖR NU KORPI! KÖÖÖÖÖR!! PRA SANS! PRAAAAA SANS!!
|
Faaaaannnnn, vvvaadddd gggöööötttt!!!!!!
|
damn jansson
|
Faaaaaan! TT har tre A-hästar! Gillar inte Witasp så jag låser på dom två andra... Fy fan...
|
Idiotiskt att köra på det sättet med så unga hästar den här årstiden.
|
Helvete jag fick ju faktiskt för mig att jag skulle dubbla med Witasp med tre minuter kvar till spelstopp, men är så jäkla ovan med HPT att jag inte hann med att sy ihop det på ett bra sätt med kraven! Får hoppas man torskar på något mer ställe...
|
Trist att dom kör ihjäl sånna fina unga hästar för ett första pris på 50'.
|
Citat:
Kråkans stannar i tid även om han tar upp, så ingen idé - tian i tredjespår hinner aldrig ner i andraspår för att täppa till... |
Citat:
Precis så här trav ska vara. Hade 5.an fått ledning nu eller 1.an i förra så hade det varit lustempo och vunnit med 20 meter, finns inget mer tragiskt. |
Missade andra loppet, har nu chans till 7rätt :-)
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-01-22 Bana: Solvalla Spelform: V86, omg. 7 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Abborren (11) 2 10 Lovely Sky (11) 3 3 Finish Future (9) 4 1, 2, 7 (4) 5 5, 10, 11 (1) 6 3, 5, 9, 10 (8) 7 1, 2, 7, 10 (6) 8 2 Absolut Newport* (6) Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 36,00 kr Kvittonummer: |