![]() |
Largo launcher spik!
|
Har SS och TT missat att det är Adrian som kör Sahara Fairytale (13 i avd 5)?
|
Skitväder imorgon???
|
Citat:
|
Citat:
Sånt här börjar bli jobbigt..... 8 Prins Consort -- Dalborg & bike 6 Lord Capar -- Dalborg & Bike? 3 Baschapi -- Bike ffg 14 Regina One -- Dalborg 11 Kemas Magic -- Bike ffg Det är fan inte lätt att komponera ett system. Ingen av de där hästarna har gjort något historiskt som motiverar dem att ens ta med på systemet. Men det är ju bara att titta senast på lunchen vilken effekt det får och sen att Dalborg kör som om han går på vatten......... Jag tror i alla fall att jag passar på Fredrik Perssons hästar, spelar ingen roll vad han har för hjäpmedel. Är man en usel kusk, så är man en usel kusk. Jag spikar: Art, Reckless och Vivo per Lei heltäcker de andra fyra och sätter ett kuskkrav att Dalborg/Goop vinner minst ett lopp. Sen lite B & C hästar Ram på 12600 reducerat ner på 12 kuponger 2901Kr, 54% reducering. Nu ska jag sova på det här och drömma om biker, både ufo & spider:sleep: |
Goop verkar ha bra känsla över Lillen Sisu :thumbup:
|
Hur lägger man in Jokersystemet här?
:cheers: |
Citat:
|
Testing, testing...
http://sv.tinypic.com/r/im75ua/8 http://sv.tinypic.com/r/etade1/8 http://sv.tinypic.com/r/x5dyjo/8 Där har jag att MINST 1 av 3 utgångshästar i avdelningarna 2, 3 och 6 på A-hästarna, måste vinna. MINST 2 B-hästar måste vinna! Vad är bra, vad är dåligt...? :innocent: |
Ni som använder er av jokersystemet, tycker ni det är värt att köpa? Har ni tjänat något på det?
|
Citat:
MASSOR, hehe! Nej, ingenting ännu, men jag känner mig heller inte alls hemma med det. Jag har däremot fått ner kostnaderna och har absolut inte kunnat vinna mer med "raka" system, utan hjälp av Jokern... :cheers: |
Citat:
Okunskap (du tar ut hästar som ej har chans). Och Lotto (slumpas under vissa premisser). Om jag bara gjort så o så hade det......... |
Citat:
Nja, du sätter ju dina egna "premisser". Det låter som du pratar om Harry Boy och så är det ju inte... Hästar som "ej har chans" tar ju i alla fall inte jag med. De jag tror mindre på åker ju med, annars får man ju aldrig med 50-100-oddsarna. "Slumpas" fram gör det ju aldrig då det ändå är du som satt parametrarna för hur just ditt system skall agera vid ett visst utfall... Men, visst handlar det mycket om att hade jag gjort si istället för så, så hade jag varit miljonär idag... Vi kanske talar om samma sak men i olika termer, inte lätt att veta när alkoholen fått sitt grepp om en... :drunk: |
Avd-1: Ser inte hur Art On Line ska kunna förlora detta = Solklar spik
Avd-2: Spikar även 4 Largo Launcher, har haft en känsla för honom hela veckan, går på denna känsla. Avd-3: Hård körning mellan 1,2,3 öppnar för David Sisu och Lord Capar (5 streck) Avd-4: Håller sig Sharif på benen blir han väldigt farlig, Reckless var grym senast, men då var inte Claudius F med - riktigt farlig om han får överta ledning, håller sig Sharif på benen blir det Ludde-tempo, detta öppnar i sånna fall för 9 Rajah Press. 4 Tabasco Ceasar perfekt läge, får en bra resa och Takter upp = Passas till 2% (5 streck) Avd-5: Panama As till ledning, kan hålla runt om, men garderar med 4,5,11 (5 streck) Avd-6: 10 Finish Future, två lopp i kroppen, kommer få en fin resa. Samma med 11 Kemas Magic. Streckar 1,4,6,7 (6 streck) Avd-7: Med 2 strukna tar Ludde hand om ledningen, kan hålla runt om. Men han lär få press av Lugauer, detta öppnar upp för 6, 10,11 som oxå streckas. (5 streck) 3000 rader, 1500Kr |
Är du bra på chansvärdering för hästarna så är jokersystemet väldigt bra ur kostnadssynpunkt =)
Tycker det är rätt överlägset att använda! Är du total nybörjare på trav och kan inte alls värdera hästarnas chanser i förhållande till varandra så gör det nog varken till eller från. Du betalar ju helt enkelt mer för hästar du tror på och mindre för hästar du tror mindre på (av de du har med på kupongen då). Vilket såklart är bra i längden om de du tror på vinner oftare än de du tror mindre på. =) |