| michel65 |
2014-01-27 21:33 |
klart travnet
Citat:
Ursprungligen postat av michel65
(Inlägg 313690)
Spelförslag 2:
DD-1: 4 Lucky Angel Face
DD-2: 1,4,7,9,11,12
6 rader x 100 kronor...bra forslag der:)
|
he he skriv fejOlle Alsén har fått väldigt bra snurr på 5 Järvsö Elviz som kommer med fyra raka segrar, och han har också sätt väldigt fin ut. Jag tycker dock det är klart tuffare emot för hans del den här gången, och som klar favorit är därför garderingen på sin plats. Spelvärdet med honom på Dubbeltipset är dessutom lågt, och jag står över honom där. Han lär köras offensivt och bra chans på tidig ledning, därifrån kan han givetvis vinna igen. Det finns dock många intressanta motbud bakom.
10 Art Haaken gör debut på svensk mark och det ska bli kul att se honom, jag har gillat det jag sätt av honom på video och han har varit väldigt bra i två raka segrar. Magnus Jakobsson upp i jollen är dessutom intressant, och han måste duga gott i ett lopp som detta.
14 Lome Hero har lottats till bakspår på tillägg vilket aldrig är optimalt, löser det sig dock någorlunda för hans del blir han tung att stå emot. Han trivs på svensk mark och med Björn Goop i jollen.
9 Närbyjänta och 1 Thuli Sol ska bägge räknas tidigt, Närbyjänta har väldigt fin form för dagen och har gjort bra lopp en längre period. Hon tål de flesta upplägg. Thuli Sol var det väldigt bra rapporter på inför senast och hon gick också bra som tvåa den gången, ska ikväll kunna få ett optimalt lopp vid sargen härifrån och med lucka är hon segerfarlig.
Streck också för kvartetten 12 Höiby Gullet, 7 Lysjö Mocca, 11 Gangtrött och 4 Trigger Ess. Höiby Gullet blir intressant att se i Sverigedebuten och Odd-Arne Sagholen brukar ha vältrimmat när han kommer hit. Lysjö Mocca fullföljde bra senast och höll starkt efter tufft lopp gången innan det och har form, och Gangtrött tycker jag levererat starka insatser på svensk mark varje gång. Levererat bra insatser varje gång på svensk mark gäller även Trigger Ess som med maxklaff rensar rejält i avslutningen
kanon odds
|