![]() |
og bon 3.
Citat:
ABY 13.02.2014 V64-1: 4 V64-2: 2,5 V64-3: 1,3,4,5,6,8 V64-4: 4,7,9 V64-5: 1,2,3,4,5,6,7,9,10,11,12 V64-6: 11 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 1 kr. 396 396kr. Købt d. 13.02.2014 16:52 Serienummer: 721D-653D |
Sen kan jag tillägga att jag tycker det är beklagligt att det finns exklusiva informationskanaler som bara finns tillgängligt för de som betalar. Att dessa tjänster i princip köper sig ensamrätt till information som sedan tränare då inte väljer att ge ut publikt. Det är absolut inget som gynnar travsporten.
|
Citat:
|
Venter i spænding på dine bon 4-9 Michel, siger hver dag jeg ikke vil kommentere , men kan bare ikke lade være.
:cheers: Citat:
|
Citat:
|
slängde in en liten rad tidigare eftersom jag ska iväg och inte hinner följa loppen idag, men ville vara med iaf:
1) 4 Vinnalt Herkule 2) 1,5 3) 2,4,5,7,8,10 4) 2,3,4,9 5) 6,10 6) 11 Wink Spot Valde att plocka bort 4 viking America i 5:e för jag har ingen feeling för den idag men det får man väl säkert ångra. |
1) Spik 4
2) Spik 5 3) Spik 6 4) 4,7,9,11 5) 4,6,7,9,10,11 6) 5,8,9,11 |
Citat:
|
Om någon undrar så har vädret varit uselt mest hela dagen i Göteborg. Kommit en hel del regn och snöblandat regn.
|
Stall Anders Svanstedt
Åby 13/2 Moondancer: fick dödens senast, klarar inte det. Borde ha hyfsad form nu. Skoryck, ändå inte het. Barfota RO Lasken Palema: Tränat fint. Verkar vara en okomplicerad häst. Har ingen jättekoll på vad han går för. Inte på topp idag. Barfota RO för första gången. Fairytale Road: har gått två starter med skor, så glöm dom. Fin travare som kan spurta bra. Tränat som vanligt. Barfota RO Perfect Kronos: kom fel på det senast, kändes bättre än tidigare. Hög kapacitet, men många att runda. Barfota bak Från facebook Nu vet jag inte vad det sägs i SS intervjun men det låter än mindre positivt på facebook jämfört med twitter! |
Vad säger han i SS-intervjun då, ni som har tillgång till den? Är han kraftigt uppåt i den då, för om SS spikar trots att "den inte är på topp" som han säger på andra källor då så måste de ju fått helt annan info?
Håller med Niclas J, löjligt att säga en sak på en betaltjänst och en helt annan på twitter tex... då ljuger man ju för spelarkåren (om han nu gjort det, har inte tillgång till ss som sagt) Då är det bättre att säga " Jag pratar bara med SS, ni får köpa deras tips om ni vill höra om den och den hästen" Så lämnar man inte ut falsk info iaf.... Redan svårt nog att sålla bland allt tränarna säger, vissa hittar på, andra är alltid för uppåt, andra för pessimistiska. Tänk om de bara kunde hållt sig rakt till fakta, och inget mer... |
Citat:
Skriker en tränare ut en sten klar häst i media blir han av med den snarast det borde du väl förstå. Ta allt med en nypa salt. Du vet ju inte den riktiga källan. |
Och där körde Christoffer bort 9 laxar, varför får han hållas ???
|
Citat:
var väl sist i mål? |
Registrerat spel
Datum: Torsdag 2014-02-13 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 30 Avd Ordinarie hästar 1 3, 4, 6 2 1, 5 3 8 Sharif America 4 2, 4, 5, 7, 8, 9, 11 5 4 Viking America 6 8, 11 Vadet gäller startnummer 84 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 84,00 kr Kvittonummer: |