![]() |
Kan ni berätta vem som vinner, jag har ej atg live
|
Citat:
|
Tack niklas
|
Ludde/Kaffir Face vann första... Snygg styrning av Ludde som gick om i rätt tid!
|
Tack alla för KAFFIR FACE!!
:hattenav: |
Det troliga är nog att det va det sista vi såg av Tamla Celeber i tävlingssammanhang. Ett mycket fint sto som nu får rikta in sig på avel. Tack för alla fina lopp! :hattenav:
|
Ja. Inte var det det bästa man sett av Tamla men förmodligen det sista.
|
Tamla < Sibylla
|
Citat:
"Tamla blev fyra. Men prestationen var jag oerhört nöjd med. Typ 1.09,5 första 1000 och inte startat sen i november. Ingen Jägersro-lunk ;)" |
Tycker hon var finfin!! Vad väntar sig folk, efter elitloppstempo första 500 och snabba 1000, i första starten sedan november förra året?!
Här två röster till. http://piclair.com/data/cbdrx.jpg |
plats axel fame
|
Citat:
|
Citat:
|
Så där ja.
Precis som väntat. Enda jag ångrar är att jag inte spikade. |
För att använda ett palindrom. KUUUUUK.
|
Det kanske dom gör?
Jag skulle dock provat och sett om loppet fört henne framåt (om allt väl) som med alla andra hästar. Öppningen hon fick var ingen lek och tog ut sin rätt, hade gjort med vilken ostartad stjärna som helst, 1.07.5 första 500 och det var inte spets direkt på det. /Svar till NicklasJ |
V4an..
avd1. 4-5 avd2. 1-5-9 avd3. 3-7 avd4. 6-7-10-11 = 96 kr :D |
v4
Citat:
JAGERSRO 18.02.2014 V4-1: 5 V4-2: 1,7,12 V4-3: 1,3,5,6,7,8,11,12 V4-4: 1,2,4,6,7,8,9,10,11,12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 2 kr. 240 480 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
Tycker synd om henne att Erik väldigt onödigt gick ut och försökte utmana på upploppet. Efter det loppet hon fick hade det varit mycket bättre för henne att sitta i rygg och kanske bli tvåa istället för att ge upp totalt. Det är ju ändå längesen hon gick lopp.
Nej om de oroade sig över hennes inställning till tävlande innan så borde de nog verkligen göra det nu efter att adielsson pressade sönder henne i en debut Förövrigt tycker jag hon var dunderfin hela vägen fram till upploppet |
Citat:
|
Jaha, bara V4an kvar :cry:
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-02-18 Bana: Jägersro T, omg. 8 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 6, 9 2 12 Erica Hall 3 3, 7 4 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 88 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 176,00 kr Kvittonummer: 8F06 A446 9262 xxxx |
Mmmmm jävla trav.
|
Något lopp till i kroppen på Lugauers häst och framspår så jädrar.
Tur att man inte var snål och bara spelade vinnare på den, 4,67 smakade bra men en känsla av att den gav bra mycket mer hos nätbolagen. |
Ken Ecce!!!!
bra der spik på alt :)
|
Citat:
|
Citat:
|
testar en dubbel, inte alls så säker på ludde i första, luktar vingel från spår 7, kanske rentav galopp.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-02-18 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 97 Avd Ordinarie hästar 1 3 Quintessense 2 6, 9, 10, 12 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Äntligen hade man iaf rätt. Vänder kvittot på Quintessense
|
Fasen att Crazy Dance sitter fast å inte kommer ut! Har ju allt sparat!
|
Johnny Takter
det var en kuske sejr der,fik pakket feltet og hel styr på ryg..--
|
Fan.. där var jag HELT fel ute!!
|
Citat:
|
Citat:
Det var givet att det skulle bli så. Han gjorde likadant förra gången han körde. Senast vinner hästen lätt om Haugstad inte kör galopp 250 kvar |
jep
Citat:
|
Förövrigt visar det ju på spelarnas dåliga förmåga att vara i nuet att ens göra henne till favorit..alla som spika henne måste ju vara helt wacko när hennes moral är ifrågasatt och det finns två formtoppade kanoner med
|
Vinnare på erica hall men vad gör det när man inte sätter v6.. h-vete ska peter ingves gasa med den där skit hästen i loppet innan...
satt 3/3 på v/p men inte blir jag gladare för det, en fler bong kommer jag sätta 5 rätt garanterat idag på v6. DD 3 - 11 |
DD
DAGENS DUBBEL
JAGERSRO 18.02.2014 DD1: 11 DD2: 12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 100 kr. 1 100 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil |
DD idag
3,5,7,11 - 2 |
skræl nu tak !!!
Citat:
|
Låter tyvärr väldigt bra på favoritdubbeln.
|