![]() |
Citat:
|
testar en dubbel, inte alls så säker på ludde i första, luktar vingel från spår 7, kanske rentav galopp.
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-02-18 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 97 Avd Ordinarie hästar 1 3 Quintessense 2 6, 9, 10, 12 Vadet gäller startnummer 4 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr |
Äntligen hade man iaf rätt. Vänder kvittot på Quintessense
|
Fasen att Crazy Dance sitter fast å inte kommer ut! Har ju allt sparat!
|
Johnny Takter
det var en kuske sejr der,fik pakket feltet og hel styr på ryg..--
|
Fan.. där var jag HELT fel ute!!
|
Citat:
|
Citat:
Det var givet att det skulle bli så. Han gjorde likadant förra gången han körde. Senast vinner hästen lätt om Haugstad inte kör galopp 250 kvar |
jep
Citat:
|
Förövrigt visar det ju på spelarnas dåliga förmåga att vara i nuet att ens göra henne till favorit..alla som spika henne måste ju vara helt wacko när hennes moral är ifrågasatt och det finns två formtoppade kanoner med
|
Vinnare på erica hall men vad gör det när man inte sätter v6.. h-vete ska peter ingves gasa med den där skit hästen i loppet innan...
satt 3/3 på v/p men inte blir jag gladare för det, en fler bong kommer jag sätta 5 rätt garanterat idag på v6. DD 3 - 11 |
DD
DAGENS DUBBEL
JAGERSRO 18.02.2014 DD1: 11 DD2: 12 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 100 kr. 1 100 kr. Udbydes af Danske Lotteri Spil |
DD idag
3,5,7,11 - 2 |
skræl nu tak !!!
Citat:
|
Låter tyvärr väldigt bra på favoritdubbeln.
|