![]() |
godt min ven
Citat:
|
Nu hoppas vi på Johnny "gunga", förlåt Takter...!
:clap: |
Jag är verkligen kall. Tappade många tusen där på målfoto men satte i alla fall en v4a och platsspel.
|
BRA DER Uhrberg Thomas
V4 sæt----
|
fick in tvillingen x 20 alltid något för en knegare:D
|
Men, varför kör inte karln undan, Uhrberg kommer ju ändå få luckan...?! Han driver ju inte ens över upploppet!!!
:cry: |
Surt med DD när man har 7 Rebus... Såg bra ut när Goopen går på men den fick ju soppatorsk efter 200 meter och då blev det långt fram.
Nåja, 300 p gav iaf någon krona tillbaka. :) |
sorry Pilkast! han underskattade den i rygg!
|
Rebus vinder hvis
ikke den fik galop hest i hoved(goops )
|
nu blir det v/p på Nice Love
|
Jag tror ANTONIO AMERICA är sugen på att vinna.
Och D'HILLY |
Förstår inte hur folk kan släppa ner en kuse som Luddes nu till under 2 ggr pengarna - har i princip galopperat i varenda start och även i 4 kval, från innerspår och med Ludde!
Kan bara sluta med en sak och inte är detta seger... Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-02-20 Bana: Åby, omg. 11 Lopp: 9 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Come True Vadet gäller startnummer 1 x 352,00 kr Totalt: 352,00 kr Kvittonummer: |
Självklart fick jag äta upp detta, big time - Luddes felfritt, min hejdlös galopp och diskad, hehe! Ibalnd skall man bara hålla käften!!!
:idiot: |
så tänkte jag oxå och letade efter långskott:skamsen:
|
Kan inte vara lätt att vara Ludde-fan... Antingen vinner de med 100 eller så är det galopp. Och när de vinner med 100 så kan du ändå inte vara säker förrän mållinjen är passerad. ;)
Jag önskar han flyttade till Solvalla för att väcka upp sömngångarna där, men har full förståelse för att det aldrig kommer att ske. |