![]() |
V64 DUBBEL JACKPOT JÄGERSRO 25FEB
Då är det bara börja hypea då! Ser rätt favorit betonat ut så här på förhand utan att riktigt veta vilka som blir favoriter.
|
Grattis, du har precis levererat århundradets citat.
|
hahahaa - det slog det mesta jag läst i floskelväg fram till idag...!
|
Haha blir inte svårare än så
|
Haha! Fick mig ett gott skratt såhär på morgonen i alla fall. Du skulle förmodligen gått och lagt dig en timma tidigare :)
|
Har kollat listorna lite nu och känns det inte som Max Bob verkligen går ner i klass? Rocknroll f.i har ju spår åtta och pallade inte trycket senast med offensiv körning på Åby. Nu är det ju visserligen spår 4 och 8 i volt men ändå?
Eros Cane känns ju ganska intressant med. Riktigt usel omgång dock tyvärr då de flesta verkar ladda sina hästar mot Åby och v86 imorgon. |
2 Sioux Crazy Dance-v64-1
har jagtet denne hest i lang tid,Kenneth Haugstad skal kør i spids og så tro jeg den vinder bare,spids og slut :)
|
Lessy Brodda-v64-2
springspor lige med spids og er hest og slå.....spik 2.
|
Citat:
|
samt Rocky Egedal ...och då blir jackpot igen på torsdag eller???
|
Läggs inte en krona mer på Jägers ikväll
Registrerat spel Datum: Tisdag 2014-02-25 Bana: Jägersro T Spelform: V64, omg. 39 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 5, 10 2 11 Min Finish 3 4 Eros Cane 4 2, 5, 10, 13 5 1, 3, 7, 11 6 10 Rocky Egedal* Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: 4B0E D74D 1662 1401 |
Citat:
|
Verkar bli flerbång/V6 ikväll. Ser "lätt" ut på förhand.
|
ja
Citat:
|