![]() |
Prince Di Poggio
klart bedste hest,og på normalt sæt skal vind dette løb let,men jeg håber på en anden hest
|
LIMPING SHRIMP galop
Citat:
|
v4.
V4
OSTERSUND 27.02.2014 V4-1: 2,5,6,10,11,13 V4-2: 2,4,9,10 V4-3: 1,3,4,5,6,9 V4-4: 8 288kr. |
DD
DAGENS DUBBEL
OSTERSUND 27.02.2014 DD1: 9 DD2: 8 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 500 kr. 1 500 kr. Købt d. 27.02.2014 19:48 Serienummer: C41B-86B3-B6E3 Udbydes af Danske Lotteri Spil A/S |
Hur länge ska ett ekipage få hålla ett helt fält pga materialfel?
Helt jävla otroligt! GÖR NÅGOT ÅT REGLEMENTET - NU!! |
BLISJUR VINNER JU MED LUCKA zzzz
|
Pilkast;)
|
Citat:
|
Citat:
Den där Nyberg vann ju lika snyggt häromdagen. Hans coola upplopp idag var suveränt.:hattenav: |
Haha, satt och förbannade att den utvändige aldrig tröttnade - glömde bort Open Stretch på Skelleftetravet...
Registrerat spel Datum: Torsdag 2014-02-27 Bana: Skellefteå, omg. 2 Lopp: 4 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Dusty Wind Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 872C 0950 98A4 1241 |
Citat:
Datum: Torsdag 2014-02-27 Bana: Östersund Spelform: Dagens Dubbel, omg. 115 Avd Ordinarie hästar 1 6 Google Håleryd 2 3, 11 Vadet gäller startnummer 2 x 200,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: SSSÖÖÖRRR!!! :moneybag: |
infot.se har lite kantbollar ibland;)
|
Klockan stannad på 1.10 och materialfel IGEN!!
Jag blir GALEN!!! HÅLL ORDNING PÅ UTRUSTNINGEN FÖR I..... INFÖR 2-MINUTERSREGEL NU!!! |
Nu börjar det bli lite spännande... hoppas Nordlirappen fixar det :)
|
Kul att man hörede kommentatorn från Skellefteå i bakgrunden...
|
Måste skriva ett inlägg och se om min signatur fungerar, aldrig haft förut ;)
*sorry* JAAAAAAAAAAAA!!!! |
DD 9 - 8
|
Citat:
|
DD 5-3
|
Citat:
Avsåg det som postas per automatik efter varje inlägg, detta "Ser rätt favorit betonat ut så här på förhand utan att riktigt veta vilka som blir favoriter." Kungen perham Jag är med er alltid, det vet du! :cheers: |
Ove A åker i bakvarv och pratar med tränaren (?) 30 sekunder till start!!
När ska någon reagera på den här extrema farsen!!!? |
Kan nog inte krångla mer än vad det gjort ikväll! Otroligt, hur det sett ut - omstarter, startbilsvingeproblem, materialfel, lös häst och faan och hans moster...
:clap: |
Åhh va dum styrning hur lyckas Ove A sitta fast där?
|
Citat:
Jävlar håller tummarna för dig nu! :) |
nä fy :omfg: fan
|
Citat:
|
håller tummarna nu !!
|
Ger över 200k med Nordlirappen. Lycka till :claps:
|
Jag smög in med en DD 3,5,6 mot 11 bara för han såg ut att ha flyt så håll tummarna för mig med :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Håller tummarna!!!
|
Citat:
|
håber i har taget ryg
Citat:
|
Lycka till, xanathaar, håller verkligen tummarna för dig...!!!
:sweatdrop: |
Citat:
|
fan michel
Citat:
|
Tack för alla lyckönskningar... börjar bli lite svettigt ;)
|
undra varför 11an sjunker!:D
|
och sjunker:D
|