![]() |
V65 Solvalla Fredag 28/2
Spiken Gliderman, 2 senaste lopp riktigt fina.
Skrällen Panama As?, har goda kunnande. |
Gliderman skulle nog varit klar om det varit auto men nu Volt
Avd4 spiken Evasion Boko |
Citat:
|
Första avdelningen är ju inte rolig?? Hur ska man lösa den utan att strecka hela jävla startlistan.
|
Avd1. 1,2,4,6,9( Var inne på chans spika ISINBAJEVA)
|
Citat:
|
Löste sig med en V4.
Registrerat spel Datum: Fredag 2014-02-28 Bana: Solvalla, omg. 17 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 1 Evasion Boko 2 1, 2 3 1, 2, 3, 10, 12 4 4, 6, 8 Vadet gäller startnummer 30 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: E7AE 761E 1460 9405 |
Intrtessant utveckling i avd 2, 2 Nothingelsematters, streckad på ett par procent igår och efter uppsnacket så är den snart avdelningens favvo. Börjar bli klart intressant att hitta en annan vinnare.
Kul på procenten idag: Avd-5) 11 Quomodo har gått bra på slutet och va anmäld till v75 men blev struken pga hälta, gjorde ett bra lopp som 3:a bakom Kincannon Hannover och Hayden Viking den 1/1. Stor som en elefant och lufsar fram, men lägger mycket mark under sig. Avd-6) 5 Piggybank med ett lopp i kroppen efter 5 månaders vila, avslutar bra. 9 Freja Sund som fick ett preparelopp efter 4 mån vila, kommer gå barfro vilket är + enligt daniel. |
omgången överstreckade avd5 NO:3
|
Citat:
|
Är inte bästa spiken i omgången 1 Gigant Sjöhammar i avd 5? Rayman har inte visat något. Blandad klass på loppet så även om inte Giganten spetsar så kommer fältet splittras så ville hittar ut. Lopp i kroppen efter vila, senast ok 2:a bakom Karlippo. Stångades mot bra hästar i fjol!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
("hon är mycket bättre än vad raden antyder men har haft en del otur då hon flera gånger antingen hamnat i dödens eller suttit fast.") |
Citat:
"Jag tycker dock att 4 Isinbajeva i samma lopp känns hetare den här gången. För det första så tar hon högst sannolikt en längd på Steely och jag kommer att säga åt Tino att köra i ledningen om han når den. Jag tycker att Isinbajeva var jättebra tvåa senast bakom en bra häst och visst är det läge att prova den här gången." / Johan Untersteiner i SS intervju |