![]() |
Citat:
Tycker inte denne visat någon form och inte heller stallet som helhet, därför chansade jag bort denne... Tror klart mer på de andra två som jag har med... :cheers: |
den såg verkligen fin ut.
|
Funderar på om inte Caddie Geisha kan vinna detta om de blir körning där framme:KO:
|
Erica såg fin ut men jag har inte sett den i så många värmningar. Kan tänka mig att den brukar se fin ut.
|
Den kommer Jan Timo Timonen ha mycket kul med. Första riktiga hästtweeten kom om den, av honom på sitt Spelvärde.se
:) Lyckat :cheers: http://piclair.com/data/28myo.jpg |
Tydligen ska Photo Princess enligt Fernlund ha värmt "riktigt riktigt bra".
|
Citat:
|
fan spik på ou glide.....
|
Nu börjar det se ut som något - GÖÖÖTTT!!!
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-03-05 Bana: Solvalla, omg. 18 Lopp: 1 Spelform: Tvilling Hästar: 7, 8 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 6DAC B4CA BD42 9445 |
Citat:
|
Förstår inte varför Redén inte körde fram och tog över spets från Drillbit Ås. Om han nu inte kände att hästen inte är frisk.
|
Citat:
|
tæt på pefekt start på v4
O.U.Glide bra afslotning der
|
500 V på Unibet till 5.25, också, som jag inte "hann" lägga ut... Sorry! Det verkar som allt man INTE lägger ut sitter - skrockfull var det någon som frågade, tja, faan vet om man inte borde vara det...!?
:clap::moneybag: |
För 8 rätt.
2,3,5,9,11,12,14 2 Ponziopolato Stra 1,4,5,7 1,2,6,7 4 American Idol 8,9,10,11,12 |