![]() |
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2014-03-04 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 125 Avd Ordinarie hästar 1 3 On Hold 2 11 Amour de la Rue Vadet gäller startnummer 1 x 133,00 kr Totalt: 133,00 kr Kvittonummer: 0F20 25C2 B162 9405 |
Trance...
Jo, precis. Lättare att vara "giftig", nån gång emellanåt med stora insatser. Vi kan ju alla se hur "ofta" ögats analyser ligger rätt i "Korsdragaren"... ... Tyckte bara att han förtjänar att hyllas när han kommit Hel-rätt på omgången. När SS och TT lyckas, får det oförtjänt mycket uppmärksamhet, tycker jag. Själv hoppas jag få snylta några tior av potten på 4 rätt... Helge: Imorgon sätter vi V65! På Fredag tar vi den igen! |
Citat:
|
Vad händer med vinnaroddsen!!?? 1,60 på Open och över 7ggr på Maggie :omfg:
|
Citat:
Billigt och bra, synd man inte ryggade ;) |
Citat:
|
tunga spel från DK?
|
Citat:
|
Nån som vet vad dem lite bättre kuskarna drar in per månad i netto? på ett ungefär?
Har alltid undrat detta. |
Citat:
Jag lassar på överoddset på Maggie, värdet är där iallafall! |
Citat:
|
Stekel...
Du har en poäng med omsättningen och V64. Konstigt att folk spelar mer där bra tippe inte lönar sig lika bra. I V65 är 50% lagd i 6 rätts-potten. Motsvarande i V64 är 40%. Lyckas du få till ditt system blir du således sämre belönad. Varför spelar folk då hellre mer, när det vankas V64? |
Citat:
|
Citat:
|