![]() |
Citat:
|
travspetsen sjöade i Färgestad kunde jag läsa mig till ikväll.
http://travspetsen.se/blog/succelordag-222-305-kronor/ Kan undra ifall skicklige Rickard Hansson var system konstruktör ? läste mig till att harry även haft stor framgång. |
Citat:
|
Citat:
V4: ca 500:- V64: 1500-1800:- V65: 1000-1500:- v86: 2000-2800:- V75: 2300-2800:- Har aldrig sett deras tips ligga ute här och aldrig köpt själv. Till Örebros tävlingar brukar deras tips finnas på Örebrotravets hemsida om jag förstått rätt. |
Citat:
|
Någon som vet hur mycket dom spelade in 2013?
|
läser man om Sir Rickard Hansson om miljonvinsten på åby.
Rickard Hansson - Sveriges färggladaste bloggare. "Hasse" som han även kallas, jobbar på kanal75 och ATG, där man bland annat kan se/höra honom i Barfota Runt Om, de Sju Inspelen, samt ATG-Live. Hansson har Åbytravet som sin "bana" där han flertalet gånger hjälpt Travspetsens kunder till full pott, bland annat då han var hjärnan bakom jättevinsten på 1,2 miljoner 17/1-2013. Twitter: http://travspetsen.se/rickardhansson...ar-rubrikerna/ |
|
Citat:
Citat:
|
Hade tänkt spika Francais i guld, men ett negativt värmningstips på A-bladets direktinfo
gjorde att jag stod över V5an, synd då den gav 10 tusen...! |
Citat:
Citat:
Det börja ju så bra. Det fetstilta. Själva definitionen av jämställdhet är ju samma rättigheter, skyldigheter och möjligheter. Lindberg verkar mena att 36 procent av körlicenserna också ska innebära 36 procent av uppsittningarna, 36 procent av segrarna och 36 procent av prispengarna. Det är inte jämställdhet. Det är mer att likna vid kommunism. |
Citat:
Jag skulle inte ha så mycket emot om det putsades bort lite "gubbvälde" här och var. Även om gårdagens experiment med bara kvinnor som skötte sändningen inte föll så väl ut i mina öron så tror jag att mycket beror på ovana och inte oförmåga. |
Är inte Svenskt trav lite udda
Det är + 50 åriga hyrkuskar som dominerar, + 2 travsöner , Erik o Björn Skönt det äntligen kommer in lite nytt blod , Johan U, Dalborg, Mattias D, Kim E och några till hoppas på Oskar J , Tino Ä och förhoppningsvis ngn tjej Sedan kan man ju undra hur det set ut om Helene A Johansson inte tagit sin mats ur skolan, skicklig kusk tycker jag hon var, hon vann ju inte bara PdA, och hur prestigefullt det är har vi blivit påminda om nu senaste månaden. |