![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Är på väg ner till Bergsåker idag. Efter övertalning skall
tilläggas. Är det någon Sharp:sare som kanske har ngn ledig plats över på restaurangen??? Och vet ngn om det går travbuss från centrum. Var?när? Tack |
Vädret i Sthlm är underbart, det kommer att bli riktigt bra bana ikväll!
Är det spets som gäller för Bearhawaii? Jag uppskattar vinstchansen till c:a 40% så strecken på V86 kommer nog att motsvara vinstchansen rätt bra. |
Spel på dd via bet365 på ett par komber jag tänkt mig
4-3 odds 16.25 (okej då det är mitt första val och tror atg-oddset kommer att sjunka) 4-11 odds 22.75 (riktigt bra odds! och trevlig uberraschung) 4-5 odds 13.00 (alltför småfjuttigt från bet - avstår spel där tills vidare) |
En småspelares vedermödor... v86 nu äntligen klart så kan man förbereda
en liten joggingtur i solskenet :claps: (nämnd dd 4-5 förresten spelad via atg) Datum: Onsdag 2014-03-12 Bana: Solvalla / Bergsåker Spelform: V86, omg. 3 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Labero Broline 2 2, 5 3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 4 1, 6, 7, 9 5 5, 12 6 1, 3, 5 7 4 Bearhawaii (3, 10) 8 3, 5, 11 Vadet gäller startnummer 1 008 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 252,00 kr |
Citat:
|
Avd3 skrällarna Lina Liv & Umbria bra spurtare
|
Här, så slapp Varulv skriva långt inlägg själv ;)
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18526345.ab |
Citat:
|
Infon är ovärderlig och sedan är det som alltid upp till var och en att komponera systemen!
Varmt lycka till ikväll och keep up the good work Varulv! |
Tankar...
Indigo Broline kan jag dock inte släppa och jag bara måste dubbla lappen med honom, Claes Sjöströms nioåriga valack står också på tur för seger och snart kommer han sitta där. Han har gått starkt en längre tid utan att få vinna, men den här gången kan det vara dags för honom. Han såg helfin ut som fastlåst med gott om krafter kvar senast och då han är startsnabb bör han hamna bra på det per omgående i det lilla fältet. Digital Darling har inte visat något extra på länge, men såg ändå klart förbättrad ut innan loppet senast och rapporterna från stallet är dessutom lovande. Hon börjar hitta rätt igen nu. Vernin Starlight var duktig vid seger senast då han gjorde första starten som valack, knappast sämre nu. |