Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 Onsdag 12/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19728-v86-onsdag-12-3-a/)

varulv 2014-03-12 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 326399)
Varulv!

Du är för bra och rutinerad för att ta åt dig av enstaka gnällspik! Har aldrig förstått mig på det där att sänka sig själv till lägre nivå. Varför kliva ner från moppen och sätta sig i sandlådan för att kasta grus igen?

Högt huvud och lyster i pälsen för fan! Du kan omöjligt frysa i bastun!? Känner du inte värmen!?

Ditt val men jag hoppas du kör på! Det är fruktansvärt uppskattat!

Lycka till imorgon! ;):thumbup:

Bfro och bike (Om Erik vill) i morgon, banan är kanon och det ska vara fint väder tydligen. Svante skulle inte slita skorna om han inte trodde hästen gått fram sen senast. Jag tycker det är ett väldigt mediokert gäng han möter, och tror (som alltid) på min häst. Var han står rent formmässigt kan nog ingen svara på, vi får svaret i morgon. Bli inte förvånade om han behöver något lopp till dock. Jag då, jag spikar på allt. Rekommenderar ingen att göra detsamma dock. Skulle helt enkelt inte klara av att kliva av på systemet för att jag inte spikade min egna. Då spricker jag hellre på honom.

varulv 2014-03-12 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 326411)
Bfro och bike (Om Erik vill) i morgon, banan är kanon och det ska vara fint väder tydligen. Svante skulle inte slita skorna om han inte trodde hästen gått fram sen senast. Jag tycker det är ett väldigt mediokert gäng han möter, och tror (som alltid) på min häst. Var han står rent formmässigt kan nog ingen svara på, vi får svaret i morgon. Bli inte förvånade om han behöver något lopp till dock. Jag då, jag spikar på allt. Rekommenderar ingen att göra detsamma dock. Skulle helt enkelt inte klara av att kliva av på systemet för att jag inte spikade min egna. Då spricker jag hellre på honom.

Glömde, Bearhawaii är en riktig barfotahäst, så jag hoppas det blir åka av i morgon och han får visa upp sig från sin bästa sida.

dzeno 2014-03-12 00:42

Citat:

Stenklar
Lycka till:cheers:

dado 2014-03-12 07:01

Citat:

tack kungen spikar på allt oavsett hur det går ,tack för info:):):)

JonathanH87 2014-03-12 09:01

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 326093)
Surar inte. Blir sne när jag lämnar förstklassig info och några riktiga ärke puckon lägger ansvaret på mig för att dom förlorar ett vinnarspel/spik osv. Jag sa inför loppet att hästen inte hade gått ett enda snabbjobb, att loppet var ett "snabbjobb". Detta får mig att hädanefter hålla käft om hästen och ev chanser, och detta gäller ALLA mina hästar. Ni får klara er utan min info helt enkelt.

Jag tycker det är synd om det blir så. Fantastiskt kul med info som den du lämnade. Det är ALLTID upp till spelaren själv att beakta den information. Och precis som du nämner så finns det en del faktorer som talar emot en vinst trots att segerchansen var god. Jag hoppas du fortsätter att lämna info och undviker att ta åt dig från nättrollen.

tornado 2014-03-12 09:40

Är på väg ner till Bergsåker idag. Efter övertalning skall
tilläggas. Är det någon Sharp:sare som kanske har ngn ledig plats över på
restaurangen??? Och vet ngn om det går travbuss från centrum. Var?när?
Tack

mikael_blomgren 2014-03-12 10:09

Vädret i Sthlm är underbart, det kommer att bli riktigt bra bana ikväll!

Är det spets som gäller för Bearhawaii? Jag uppskattar vinstchansen till c:a 40% så strecken på V86 kommer nog att motsvara vinstchansen rätt bra.

Kyodai 2014-03-12 10:12

Spel på dd via bet365 på ett par komber jag tänkt mig

4-3 odds 16.25 (okej då det är mitt första val och tror atg-oddset kommer att sjunka)

4-11 odds 22.75 (riktigt bra odds! och trevlig uberraschung)

4-5 odds 13.00 (alltför småfjuttigt från bet - avstår spel där tills vidare)

Kyodai 2014-03-12 10:54

En småspelares vedermödor... v86 nu äntligen klart så kan man förbereda

en liten joggingtur i solskenet :claps: (nämnd dd 4-5 förresten spelad via atg)

Datum: Onsdag 2014-03-12
Bana: Solvalla / Bergsåker
Spelform: V86, omg. 3

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4 Labero Broline
2 2, 5
3 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
4 1, 6, 7, 9
5 5, 12
6 1, 3, 5
7 4 Bearhawaii (3, 10)
8 3, 5, 11

Vadet gäller startnummer

1 008 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 252,00 kr

varulv 2014-03-12 10:59

Citat:

Ursprungligen postat av mikael_blomgren (Inlägg 326435)
Vädret i Sthlm är underbart, det kommer att bli riktigt bra bana ikväll!

Är det spets som gäller för Bearhawaii? Jag uppskattar vinstchansen till c:a 40% så strecken på V86 kommer nog att motsvara vinstchansen rätt bra.

Erik bestämmer taktik, lägger mig inte i den.

capone 2014-03-12 11:01

Avd3 skrällarna Lina Liv & Umbria bra spurtare

Helge 2014-03-12 11:56

Här, så slapp Varulv skriva långt inlägg själv ;)

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18526345.ab

mikael_blomgren 2014-03-12 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av varulv (Inlägg 326442)
Erik bestämmer taktik, lägger mig inte i den.

Vad tror/hoppas du? Eventuell jänkarbike och barfota talar ju för offensivt upplägg.

doob 2014-03-12 13:17

Infon är ovärderlig och sedan är det som alltid upp till var och en att komponera systemen!

Varmt lycka till ikväll och keep up the good work Varulv!

Gyllaren 2014-03-12 13:23

Tankar...

Indigo Broline kan jag dock inte släppa och jag bara måste dubbla lappen med honom, Claes Sjöströms nioåriga valack står också på tur för seger och snart kommer han sitta där. Han har gått starkt en längre tid utan att få vinna, men den här gången kan det vara dags för honom. Han såg helfin ut som fastlåst med gott om krafter kvar senast och då han är startsnabb bör han hamna bra på det per omgående i det lilla fältet.

Digital Darling har inte visat något extra på länge, men såg ändå klart förbättrad ut innan loppet senast och rapporterna från stallet är dessutom lovande. Hon börjar hitta rätt igen nu.

Vernin Starlight var duktig vid seger senast då han gjorde första starten som valack, knappast sämre nu.