Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 ÅBY 15/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19738-v75-aby-15-3-a/)

Espo 2014-03-14 19:37

Citat:

Ursprungligen postat av whalz (Inlägg 327233)
Fast jag tror ändå det kan smälla till imorgon, många bra hästar som är extremt lågt streckade..Med lite tur så får man sexsiffrigt åtminstonde!

Tycker faktiskt Paramount och Sensational Dream känns ruskigt klara på förhand. Inget som talar emot och mer negativt än positivt på motbuden. Sen är de ju också streckade därefter, enormt stora favoriter just nu. Lägg till att Sanity bör vinna, då får det smälla med 1-2% i samtliga övriga lopp för att ha chans komma upp i 6siffrigt...

NicklasJ 2014-03-14 20:10

Goopen bjuder på ett litet annorlunda citat i björnkollen angående Paramounts chanser. "Jag tror faktiskt Drottning Silvia skulle kunna vinna med den hästen imorgon".

sherwyn 2014-03-14 20:14

Att spika Paramount är som att leka rysk roulette med tre kulor...:cheers:

whalz 2014-03-14 20:47

Citat:

Ursprungligen postat av Espo (Inlägg 327239)
Tycker faktiskt Paramount och Sensational Dream känns ruskigt klara på förhand. Inget som talar emot och mer negativt än positivt på motbuden. Sen är de ju också streckade därefter, enormt stora favoriter just nu. Lägg till att Sanity bör vinna, då får det smälla med 1-2% i samtliga övriga lopp för att ha chans komma upp i 6siffrigt...

Men både Dante och claes samt lopp 5. Men visst det behövs tur men vi får se imorgon helt enkelt, skräller det skräller det, inget man kan påverka:)

Helge 2014-03-14 20:51

Underbart, härliga Ivars spik of the week.
Bara älskar honom, helt underbar människa :)
http://www.youtube.com/watch?v=8UNqL...-M5N4p6Kh2aiGQ

droid 2014-03-14 21:36

http://i62.tinypic.com/2j5m7tt.png

:cheers:

Klanke 2014-03-14 22:10

AVD1
Cleas Boko rapporteras att träna bra, har verkligen härlig inställning..
A 5-1

AVD2
Känslan säger att Frank vill prova i spets eftersom hästen gör sina bästa lopp därifrån. Tuff körning skulle dock gynna Super Photogenic 15%
A 1-3-2

AVD3
Uffe har höga tankar om Divas Revansch som hade låg puls senast efter galoppen. Fin sort med bra inställning. Får visa hur bra han är?
A 2-1

AVD4
Jorma kan vinna, men ett lopp ikroppen och för stor gör att jag vill fälla..
A 4-6-1-3

AVD5
Vidöppet! Oskar Svanberg är lurig i sina kommentarer kring nr 2.
B 2-10-1-6-8-4-13-14-12-9

AVD6
Raja vs Sanity!? Dalborg får loppet?
A 11-1-4

AVD7
On Hold barfota runt om samt jänkarvagn +++ spik!? kan vara men jag gillade intrycket på Oskars häst senast. Bra läge nu!
A 11-1

Dragen:

Highspeed Call och Super P i avd2...

Divas Revansch i avd3

Nocturn Broline avd5

Lord Capar avd6

Leonas Kaiser avd7

Har en andel kvar a 50 kr om någon är intresserad...

sherwyn 2014-03-14 22:28

Skämskudde

Klanke 2014-03-14 23:14

Citat:

Ursprungligen postat av sherwyn (Inlägg 327327)
Menar du nummer 12, Prima Donna?

Prima donna? startar väl i avd5 :lol: Dalborg kör Lord Capar om jag inte såg i syn :D

sherwyn 2014-03-14 23:15

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 327333)
Prima donna? startar väl i avd5 :lol: Dalborg kör Lord Capar om jag inte såg i syn :D

Jag som är vimsig, blandade ihop loppen helt och fattade inte ranken. :lol:

robust 2014-03-14 23:51

Måste bara säga när jag ser träningsfilmen på Raja Mirchi, vilken fin häst! Nu springer den med lätta steg, nästan som att den knappt nuddar marken. Ser faktiskt ännu finare nu än för två veckor sen. Ingen övervikt och musklerna ser vältrimmade ut. En kanon. Kommer att göra ett bra lopp på lördag.

sherwyn 2014-03-14 23:57

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 327338)
Måste bara säga när jag ser träningsfilmen på Raja Mirchi, vilken fin häst! Nu springer den med lätta steg, nästan som att den knappt nuddar marken. Ser faktiskt ännu finare nu än för två veckor sen. Ingen övervikt och musklerna ser vältrimmade ut. En kanon. Kommer att göra ett bra lopp på lördag.

Off topic så har jag den som elitloppsvinnare @25.00, nere i 12.50 nu. :lol:

Den = Raja :rolleyes:

korpo 2014-03-15 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av robust (Inlägg 327338)

Men, du spikar ändå Montgomery Gel;)

peozz 2014-03-15 00:05

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 327320)
AVD1
Cleas Boko rapporteras att träna bra, har verkligen härlig inställning..
A 5-1

AVD2
Känslan säger att Frank vill prova i spets eftersom hästen gör sina bästa lopp därifrån. Tuff körning skulle dock gynna Super Photogenic 15%
A 1-3-2

AVD3
Uffe har höga tankar om Divas Revansch som hade låg puls senast efter galoppen. Fin sort med bra inställning. Får visa hur bra han är?
A 2-1

AVD4
Jorma kan vinna, men ett lopp ikroppen och för stor gör att jag vill fälla..
A 4-6-1-3

AVD5
Vidöppet! Oskar Svanberg är lurig i sina kommentarer kring nr 2.
B 2-10-1-6-8-4-13-14-12-9

AVD6
Raja vs Sanity!? Dalborg får loppet?
A 11-1-4

AVD7
On Hold barfota runt om samt jänkarvagn +++ spik!? kan vara men jag gillade intrycket på Oskars häst senast. Bra läge nu!
A 11-1

Dragen:

Highspeed Call och Super P i avd2...

Divas Revansch i avd3

Nocturn Broline avd5

Lord Capar avd6

Leonas Kaiser avd7

Har en andel kvar a 50 kr om någon är intresserad...

Ska inte gnälla, men det systemet har väl inte direkt att göra några jättepengar om man skall dela med flera. Du får ursäkta om det lät gnälligt men var min åsikt...

robust 2014-03-15 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 327341)
Men, du spikar ändå Montgomery Gel;)

Nä jag försöker fälla favoriten med 11.

Det kan väl också tilläggas att om inte Raja Mirchi hade galopperat så mycket som den nu har gjort, så hade hästen haft ett antal miljoner extra på sitt konto idag.