![]() |
v4 måndag Halmstad
Några tankar inför lunchen på Halmstad? Ganska fina lopp idag tycker jag.
8 Soul Artist favorit i första. Kortare vila inför detta & innerspår på tillägg. Är ju ruskigt startsnabb bakom bilen men detta läge kan innebära problem. Palle säger att den är lika snabb ut i Volt och bättre bakifrån... Har dock varit struken inför detta. Haugstad uppåt ang 7 Kanerva. Kelsea Diamant gillas. Spiken i omgången måste ju vara 7 Angelo AM i 3:e. Bästa hästen och bästa kusken. Nu ska man jobba vidare med övriga avdelningar! |
Håller med Angelo AM ska bara vinna.
Sen har jag en rolig skräll i sista som ni inte ska glömma, Ponpongirl. Startsnabb, jag tror Ingves kör till direkt & kanske kan sitta i ledning alternativt rygg på favoriten tidigt. Barfota idag gör det hela x-tra intressant. |
testar en liten flerbong
Registrerat spel Datum: Måndag 2014-03-10 Bana: Halmstad, omg. 4 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 7, 8, 15 (10) 2 2, 3, 4, 5, 9 (1) 3 7 Angelo Am (4) 4 10 Ponpongirl* (1) Vadet gäller startnummer 20 rader x 3 x 2,00 kr Totalt: 120,00 kr |
Kanske är jag knäpp men jag spikar Graceman i första avdelningen.
|
Har spikat gracemem för 2000kr
|
13 j .a bell ex - plats
spik soul artist |
8, 9, 10
2, 3, 4, 5, 8, 10 7 Angelo Am 1, 9, 10, 11, 12, 13 |
Kan någon förklara varför han inte kör alls på Graceman? Sitter bara och åker utan att göra någonting.
|
Citat:
Självklart en usel styrning, men långt ifrån oväntat. |
Citat:
|
Citat:
|
80% av kuskarna i loppet är ju urusla men såg ingen annan som satt och rullade tummarna sista 500m.
|
Konstigt att alla i media fortsätter att sprida det falska påståendet att spåren har mindre betydelse på längre distans. Lyssnar man på ATG-live och deras tipsprogram på sidan så blir man matad av denna idioti flera gånger i veckan. Källkritik?
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2014-03-10 Bana: Halmstad Spelform: Lunch Dubbel, omg. 136 Avd Ordinarie hästar 1 8, 10 2 2, 4 |
8-2-2-1 enkel raden man skall spela
|
Gracemem hade fått drömloppet om han bara orkat dra i högertömmen!
|
Lopp 2 känns omöjligt att sia om. Men sätter Vinnare på Prince Orlando och Icebar
|
vafan
|
Citat:
|
Det är svårt att veta hur amatörlopp kommer bli körda, men 7 Angelo AM ser iaf fin ut.
|
Plats och Vinnare på 5 Prestige V.G :claps:
|
Oooh det var hårt. Gött att 7an vann. Kändes som en bortkörning annars.
|
Citat:
|
Dessa sablans favoriter! ;)
|
En vanlig människa kanske hade gjort 8-3-7-1,10 x40 + istället för 10-3-7-1,10
|
Ja vi får väl hjälpas åt att jobba in nån av 10,11,12,13 nu :)
även om fav med takter (1) ser fin ut inför... |
jaha... 0 vinster på 25 försök tidigare...
|
Surt missa på 6 hästar. Hade Klaus och Flirtin Silvio bla. Fick in ld på en rad iaf :/
|