![]() |
Per Linderoth har man ju sett göra bedrövliga styrningar tidigare på Solvalla och han ville inte göra det bättre idag heller. Hur ska hästen förlora om han kör i andraspår?
|
Deewe Luves Britt , nästagångare - höll bra över medel och dödens för en amerikanare...
|
Nu får inte Handsome Knight vinna. Det vore för tråkigt. Jag har dessutom två spikar kvar därefter.
|
Nu lassar jag in lite pengar på Canavaro! Hoppas på de bästa:moneybag:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-03-19 Bana: Solvalla / Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 155 Avd Ordinarie hästar 1 3 Dreams Take Time 2 6, 10 Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
Fan va Oddset sjönk då:popcorn:
|
Citat:
|
Nog hoppade favoriten alltid, men inte fan hade jag 12:an. Däremot 3 och 6 som körde sönder sig.
|
Ohh! Var de inte någon här inne på Sharp som trodde på den!?
|
tror dzeno varnade idag får 12
|
12an hade jag med på de system som jag kastade i papperskorgen när det blev snöstorm. Har gjort en liten v65a annars inget streckspel.
|
Citat:
:cheers: |
Enkelt vinnarspel idag igen :clap: tur man har med galoppen
http://s13.postimg.org/3ys15d9hv/Namnl_s.jpg Men inte fan hade jag med den på kupongen med fem hästar :whoco5: |
Vad jag hatar när kommentatorn skrattar/skrattar till när en klar hoppar i ledningen... Nu hade jag inte spelat, men de som gjort det, håller nog med mig... Denne Molle gör det ofta - men, så är han själv ingen spelare, heller...
:idiot: |
hade spik på 3:an vilken oflyt man har
|