Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Momarken (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19801-uppsnack-v75-momarken/)

Migge 2014-03-16 18:58

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 327962)
Det vet jag väl. Var mycket nöjd, när Strong Boy vann som spik på mitt system för några år sedan
Men min poäng är: Vad är detta för kvalitét? Är det en spelfrämjande omgång?
Vad tycker du - Migge?
:no::no::no:

Nä, jag gillar inte när en "vanlig V75-omgång" körs på Momarken eller Vermo MEN spelar ändå till dessa omgångarna...lördagarna är heliga för min del med V75-lirande!

V75 tycker jag ska befinna sig inom Sveriges gränser förutom när det är storlopp som t.ex. Copenhagen Cup & Oslo Grand Prix mm...

mackpeter 2014-03-16 19:36

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 327965)
Nä, jag gillar inte när en "vanlig V75-omgång" körs på Momarken eller Vermo MEN spelar ändå till dessa omgångarna...lördagarna är heliga för min del med V75-lirande!

V75 tycker jag ska befinna sig inom Sveriges gränser förutom när det är storlopp som t.ex. Copenhagen Cup & Oslo Grand Prix mm...

Här är vi ense. Jag har i uppdrag att konstruera ett V75 system, som ska kosta ca 1500 kr varje lördag. Oavsett var tävlingarna går.
Till Momarken skickar inte de bästa tränarna de bästa hästarna. Och inte får ATG dit de bästa kommentatorerna.
Nästa vecka vet vi hur spelfrämjande omgången varit. Kanske drar ATG någon slutsats.:sleep:

tomtom2 2014-03-16 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 327940)
Den omgången avstår jag gärna.

Jag ansluter mig gärna till det, skulle inte falla mig in att lägga en spänn på några utflyttade V75 omgångar vare sig i Norge eller Finland.

Rickart 2014-03-16 19:51

När jag såg trådstarten tänkte jag för mig själv "undra hur många poster det tar innan någon autohatar utländska V75or eller något annat som inte är Solvalla, 2140A eller 1640A"
Nu kommer många avstå spel i helgen tydligen, men denna tråden som är för de som tänkt spela kanske kan hållas ren från.
"Nää, detta jävla skit skiter jag så jävla mycket i FYFAAAN"
Tar fokus från tråden och det vi vill med denna. OT sas...

putte64 2014-03-16 20:09

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 327961)
Om reglerna är som tidigare år, så är lite annorlunda och värt att tänka på.

http://piclair.com/data/adf74.jpg

http://piclair.com/data/54cf7.jpg

Sedan bara hoppas skoinfon fungerar bättre än senast det begav sig.

http://piclair.com/data/rdbhw.jpg

Norsk voltstart är världens smartaste system, fullständigt överlägset det svenska

putte64 2014-03-16 20:15

Spelfrämjande omgång är för mig inte samma som att alla vet allt
Ju mindre svensson vet desto större spelvärde
När lördagen kommer vet jag allt om alla hästar, och är bara glad om övriga kliar sig i roten

putte64 2014-03-16 20:30

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 327928)
Francais du Gull spets och slut!

Vi får se
Oasis vi är mycket bättre men läget är skit i jämflrelse

mackpeter 2014-03-17 10:31

Finns det någon hemsida med video från de norska V75 hästarnas lopp? Kan man betala för direkt access. Jag vill själv studera hästarna och inte bara lita på Elvenes och andra travexperter.

putte64 2014-03-17 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 328009)
Finns det någon hemsida med video från de norska V75 hästarnas lopp? Kan man betala för direkt access. Jag vill själv studera hästarna och inte bara lita på Elvenes och andra travexperter.

Atg live på atg.se har ju några starter / häst.

mackpeter 2014-03-17 13:05

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 328014)
Atg live på atg.se har ju några starter / häst.

Driver du med mig Putte? Jag frågade om de NORSKA hästarna.
Självklart finns de som hittat till en svensk travbana på atg.live.
Men jag vill kolla t ex 6 Broadway Legs i guld, som kan bli totofavorit. Jag har sett hästen några gånger på atg.live och vill fräscha upp mitt minne och sätta in honom mot bl a 1 Francais du Gull.
Men norska, svenska och alla hästar, som startat på NORSKA BANOR finns inte på atg.live video. Såvitt jag vet.
Det finns väl någon norsk motsvarighet till atg.se. Någon som vet hur jag tar mig dit? Som "belöning" kommer jag att delge alla Sharpsare mina erfarenheter.
Tack!:hattenav:

NicklasJ 2014-03-17 13:11

Man trycker på utökad startlistan så kan man se deras 5 senaste resultat och om man trycker på den lilla play knappen så kan man även se loppen.:cheers:

mackpeter 2014-03-17 13:12

Ni har väl sett att två hästar redan strukits.
Avd 4) 4 Moe Svarten och avd 6) 8 Tourbillon.
Undrar vad Ludde - mot bakgrund av hans bråk med norska travmyndigheterna - har för kommentar till att två norska hästar strukits inom några timmar från att startlistorna offentliggjorts?;):rolleyes:

putte64 2014-03-17 13:12

Nej, de Norska hästarnas starter ligger i lopparkivet precis som de Svenska.
Inte alla dock, men ändå.
BL's har 4 av sina 5 senaste där.

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 328031)
Driver du med mig Putte? Jag frågade om de NORSKA hästarna.
Självklart finns de som hittat till en svensk travbana på atg.live.
Men jag vill kolla t ex 6 Broadway Legs i guld, som kan bli totofavorit. Jag har sett hästen några gånger på atg.live och vill fräscha upp mitt minne och sätta in honom mot bl a 1 Francais du Gull.
Men norska, svenska och alla hästar, som startat på NORSKA BANOR finns inte på atg.live video. Såvitt jag vet.
Det finns väl någon norsk motsvarighet till atg.se. Någon som vet hur jag tar mig dit? Som "belöning" kommer jag att delge alla Sharpsare mina erfarenheter.
Tack!:hattenav:

mackpeter 2014-03-17 13:24

Tack! Som ni förstår tillhör jag en generation, som inte är så IT begåvad.
Nu klarar jag att se de norska loppen - utom de senaste under mars månad.

Tack :hattenav:

trance_error 2014-03-17 13:38

Någon som vill vara med i V75 bolag?. Vi är 2st just nu och vi kommer vara 4 personer max, ca 1000kr per person, kommer bli spel dem omgångar där man ser värde.
En kunnig travspelare kommer lägga ihop systemet. För mer info inboxa så tar vi detaljerna där.
Söker ingen som lämnar efter första omgången.