Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Momarken (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19801-uppsnack-v75-momarken/)

LeBanner 2014-03-21 19:53

Send In The Clowns kanske kan vara en rolig chansspik??? Det låter ju som att både 1 och 2 vill släppa... Send In har ju visat fin inställning och borde freda sig bra i spets över kort distans.

putte64 2014-03-21 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 329287)
Stormysky känns för mig som en rätt okej spik ändå i denna omgång. Är ju bättre som du säger på kort men det blir ju spets och Uffe ska då köra där.
Favoriten Jaguar Broline riskerar att fastna invändigt.
Burning Line Graal har inte alls visat samma form som i somras.
Your Highness årsdebuterar från baskspår och med skor runt om.
Stormysky har väl säkert minst 20% chans att vinna från spets och streckad på 17% just nu så helt dumt behöver det inte vara.

Blir nog utgång på Flemings, långt upplopp gör det hela betydligt enklare, luckor brukar dyka upp någonstans och sedan har man 40m extra att hinna i fatt.

putte64 2014-03-21 19:58

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 329297)
Send In The Clowns kanske kan vara en rolig chansspik??? Det låter ju som att både 1 och 2 vill släppa... Send In har ju visat fin inställning och borde freda sig bra i spets över kort distans.

Finns inte en chans att Pedro Bi släpper.
Anders är för dålig för att jag ens ska tänka på att spika.
Såhär står det i min log:

Send In The Clowns
- Medel ut
- Den här blir jag inte riktigt klok på
- Varvar bra och dåliga insatser
- Stark och rejäl när den har en bra dag
- Har inte riktigt visat tiderna som behövs, men om den
får en fin resa är den inte helt borta

EDit: Sedan ska man komma ihåg att kurvorna är luriga och att spår 1 kan bli svårt för vissa hästar

jocklon 2014-03-21 20:07

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 329283)
Förmodligen räknar man med att alla på framspår släpper till KLM utom More Then ENough men han är ju chanslös på spets.

TT: Mr Turbo Triss bör ta sig förbi de invändiga, men vi tror 5 Megamuscle är snabbare. Denne lär dock släppa och vi tippar 6 K.L.M. Buymethemoon får överta.

Om_sommaren 2014-03-21 20:51

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 329298)
Blir nog utgång på Flemings, långt upplopp gör det hela betydligt enklare, luckor brukar dyka upp någonstans och sedan har man 40m extra att hinna i fatt.

inne på detsamma. given utgång.

Lindvallen 2014-03-21 20:52

Finns här någon skoinfo någonstans där vi kan se hur krakarna är anmälda och eventuella förändringar?

TurTure 2014-03-21 20:54

Omgångens bästa spik måste 9.Oasis Bi vara i avd 6.

:claps:

Om_sommaren 2014-03-21 20:56

det känns ju som att kan galoppera om hon är på fel humör. vem vinner då? känns som det kan dunderskrälla

putte64 2014-03-21 20:59

Citat:

Ursprungligen postat av Lindvallen (Inlägg 329312)
Finns här någon skoinfo någonstans där vi kan se hur krakarna är anmälda och eventuella förändringar?

I Norge lämnar man inte ut skoinfo.

Om_sommaren 2014-03-21 21:03

menar nalda nof

zamora_79 2014-03-21 21:07

Vad säger ni om Oldwildwest i avd5? Själv är jag inne på att spika den och 7% i skrivande stund är ju mumma det..
:KO::moneybag:

NicklasJ 2014-03-21 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 329314)
det känns ju som att kan galoppera om hon är på fel humör. vem vinner då? känns som det kan dunderskrälla

Verkar snarare på Lindgren som om hon galopperar pga att hon är på "rätt" humör. Är ju överlägset morgondagens motstånd kapacitetsmässigt. Formen och travsäkerheten är de stora frågorna.

Tar man några stycken tycker jag Olympic Image kan vara rolig till 2%. Två galopper i raden men innan det levererade hon ett par okej spurter.
Är ju inte i toppen av loppet kapacitetsmässigt men formen känns ju ljum på många av konkurrenterna och frågan är hur villiga stona är på det långa upploppet. Vinner inte Nalda Nof är det vidöppet.

Om_sommaren 2014-03-21 21:17

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 329320)
Verkar snarare på Lindgren som om hon galopperar pga att hon är på "rätt" humör. Är ju överlägset morgondagens motstånd kapacitetsmässigt. Formen och travsäkerheten är de stora frågorna.

Tar man några stycken tycker jag Olympic Image kan vara rolig till 2%. Två galopper i raden men innan det levererade hon ett par okej spurter.
Är ju inte i toppen av loppet kapacitetsmässigt men formen känns ju ljum på många av konkurrenterna och frågan är hur villiga stona är på det långa upploppet. Vinner inte Nalda Nof är det vidöppet.

vågar bara plocka bort 2,6

rrylander 2014-03-21 22:13

Spelar med utgång på Jaguar Broline, Simb Ruby och More than enough där två stycken av dessa måste vinna samt spikar OldWildWest i femte.