Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Momarken (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19801-uppsnack-v75-momarken/)

putte64 2014-03-22 02:27

Välkommen in i gänget.
De flesta av oss har oftast fel.
Vi hoppas bara ha rätt lite oftare än andra, och med lite bättre betalt än genomsnittet
Lycka till

Citat:

Ursprungligen postat av Menvafan (Inlägg 329366)
jag har ju inte skrivit så många inlägg här utan mest snikläst men här kommer i vilket fall en analys av omgången på momarken! hur som helst så brukar jag för det mesta ha fel så ha det i beaktande.
avd1 När jag såg startlistan så var första tanken som för övrigt nästan alltid är fel jaguar broline absolut knallform och öppnade ju faktiskt rätt bra näst sist att han inte kunde svara nothing but class är han ju ursäkktad för!?
+ Säkert bästa hästen, kan va tillräckligt snabb för att ta sig ut i andra spår?
- Kan bli fast, skör brukar inte göra så många topprestationer i rad snäva svängar bör vara minus chans ca 20-25% antagligen lägre.
Stormysky
+ bra form gick jävligt bra näst sist ursäktad sist hindrad i sista sväng tar nästan säkert ledningen dåligt motstånd om jaguaren blir fast.
-Var nog länge sedan han vann 2140 från ledningen det senaste jag hittat så gav han sig 2012 på 13,9 borde vunnit enligt guiden chans nog +25% nog bäst vinstchans i loppet men man får nog räkna med att han viker ned sig ,
Burning line
+Bäst om form, tände till i mars i fjol
- Formen kanske inte är där. Kusken är inte där!
chans ca 10-15%
övriga
Your highness förståss bästa hästen men känns överspelad Goop kan ju trolla men om om man spikar sig ur loppet så slipper man ju fundera annars utgång på Stormy,
känns som det är hyffsad till stor skrällrisk i loppet den jag har lite känsla för är remee la marc betyder att den är chanslös den som fastnat i skallen men som jag inte har nån känsla för är ultimate lindy vilket betyder att den är stenklar!
Avd2
Så fort som Roxy hill gick sist så ska den inte förlora med ett långt upplopp ! Pedro Bi är ju förståss bra men tyckker han varit lite sådär i ledningen dessutom ska innerspår va lite sämre på 1640 enligt Goop och tydligen är sexan riktigt vass ut så pedro blir förhoppningsvis fast Intrvjuerna med Stall Flemming är lite motsridiga i nån tycker han hästen inte brukar räcka mot sånt här motstånd och i nån är det bästa chansen jag tycker i vilket fall att chansen är mer än 20% och det får bli en dubbel eller trippel utgång av övriga så har 6,7 och 11 istörre chans än strecken!
avd3
Nalda noff är förståss bäst men 0 0 0 och två g:n är ju inge vidare på en favorit Simbruby vann visst ett 2140 lopp 2010 galopp i två sista start tre veckor i rad känns sådär kan nog va ide att måla på eller utgång på nalda som förståss är bäst annars tror jag bästa spelet i loppet är Fleetfoot hanover !
Hade tänkt skriva om alla lopp men får bli en annan gång!

trance_error 2014-03-22 05:55

Fan blir inte klok på denna omgång. Har 1 spik klar o det e pedro bi. Funderar också på nr 15 i fjärde, blir det ingen spik på den så blir det mååånga hästar där.
Får sova på saken :)

korpo 2014-03-22 06:05

Thomas Dalborg: Hur van är han med sväva kurvor?

chompipe 2014-03-22 06:09

Hej travvänner!
Det är alltid svårare när v75 körs i främmande land så antingen passar man eller grottar in sig maximalt. Informationen finns men många gånger är det inte lika bra som den svenska.Starka hästar gäller i Momarken tack vare sitt långa upplopp.
1) Antingen spikar man Flemming eller har minst 5 hästar, glöm inte 8
2) Räcker med 1.2.3.6 kanske 7
3) Glöm inte 8 trots dåligt spår
4) vrål spik på 13 helt överlägsen kappasitetmässigt
5) Solo Nolo starkast helt klart
6) 9 mycket intressant i första dubbeln
7) Samma sak i detta lopp Huge Star stark och tuff
Lycka till alla vänner.
Mvh Chompipe

incitatus 2014-03-22 06:35

Korpo

Det är väl mest hstarna som skall vara vana vid snäva kurvor, om hästen har problem i kurvorna så är det väl inte mkt kusken kan göra

Vana vid snäva kurvor - arvika och Momraken, kanske skive också är väl banorna man tänker på

Dalborg - vet inte om han kört på 1/2 mile banor - finns ju några i USA, hur det är i Canada där Dalborg mest kört vet jag inte

korpo 2014-03-22 06:44

[ hur det är i Canada där Dalborg mest kört vet jag inte[/QUOTE]

Det var det jag tänkte på!

BroderH 2014-03-22 07:57

Thomas Uhrberg skriver varje vecka en krönika som publiceras i flertalet morgontidningar på lördagar. Idag spikar han Oldwildwest, då den var grym när han körde den näst senast.

Vill minnas att Uhrberg brukar vara rätt på det.

BroderH 2014-03-22 08:06

Oasis Bi hade varit stenklar med BG! Nu mer tveksam. Det långa upploppet borde passa B.W.L.Champion.

mijo14 2014-03-22 08:08

Avd 1:Svårt att gå utanför de fyra mest streckade (1,3,6,12)
Avd2: Så som Roxy Hill gick sist och med ett upplopp på drygt 240 meter, borde man spika den. Men med så få hästar med och långt upplopp, så sitter inte Pedro Bi fast. (1,2)
Avd3: Nalda Nof spik??? Tror inte det...Tror mycket mer på Dalborg här, men helt ärligt tror jag ingen vinner detta lopp. (34,5 89,10)
Avd4: Spik på Timian Scott (15). Tror aldrig de tömmer 13 i comebacken...hästen var mer död än levande för ett halvår sedan. De på start räcker inte!
Avd5: 1,5 10 12. Annan kusk på 5an och jag hade spikat. Hästen har kapacitet men får märkliga styrningar.
Avd6: Tror det är så trist att ett lås på 1 och 7 räcker! Visst...med Erik A upp på FDG hade det varit en motiverad favorit, men tycker inte Torbjörn+FDG är lika vasst!
Avd 7: Spik på Huge Star (10) Stark,bra kusk,perfekt spår,spurtstark,kan få perfekt draghjälp av 11an,1an fast...bästa spiken helt enkelt!

1 3 6 12
1 2
3 4 5 8 9 10
15
1 5 10 12
1 7
10

Inlämnat och klart!

putte64 2014-03-22 08:20

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 329377)
Thomas Uhrberg skriver varje vecka en krönika som publiceras i flertalet morgontidningar på lördagar. Idag spikar han Oldwildwest, då den var grym när han körde den näst senast.

Vill minnas att Uhrberg brukar vara rätt på det.

Ligger här http://thomasuhrberg.se/index.php/ny...marken-22-mars

krilla18 2014-03-22 08:29

Ingen som har Spelarservice ?
Eller får man inte lägga ut den här längre ?

Rickart 2014-03-22 08:58

Eller, ingen som har Expressen-Sörens bästa spel?

capone 2014-03-22 09:11

Dionne Sisu Avd2.sist på Mantorp körde den ett snält lopp. Som gjorde att hon inte gick ur klass I.
Kan det vare en skräll tro ???

Snapphanen 2014-03-22 09:14

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 329387)
Eller, ingen som har Expressen-Sörens bästa spel?

Huge Star