![]() |
Såg inte vem som kom 3a..
Momarken 6 2014-03-22 TRIO Lopp 10 Plac Hästar 1 1 2 2 1 2 9 3 1 2 3 7 9 2,00 kr * 12 = 24,00 kr 2014 6F48 5180 **** 1001 22 mars 2014 Får väl kanske inte så pass mycket ändå... |
Mr FX var också nåt av Ivars drag hoppas verkligen han sätter sjuan i dag verkar va en riktigt sympatisk kille! Jag kommer i vilket fall att plussa idag mycket tack vare Ivar men även andra här som frikostigt delar med sig av ideer. nu blir sitter dubbeln!
|
Vem är "Ivar" och är han kvar??
|
Citat:
|
Håll i hatten och kolla in Staffan nu :cheers:
|
Citat:
8&11 nu på dubbeln, hoppas på Vacqueyras för riktigt fint odds :) |
Citat:
|
Johan Sjöstrand har enligt dasen alla hästar i sista för 7an. Lär bli ensam vinnare.
|
Citat:
Mycket omtyckt twittrare med och duktig satan på travet, go norrbagge, boende i Sverige. |
Citat:
|
äh får bli ett trio spel i sista
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-22 Bana: Momarken, omg. 6 Lopp: 11 Spelform: Trio 1:a 1, 6, 11 2:a 1, 6, 10, 11 3:a 1, 3, 6, 7, 8, 10, 11 Vadet gäller startnummer 45 kombinationer x 2,00 kr Totalt: 90,00 kr Kvittonummer: |
Citat:
Nej han åkte i 6e, dasen är full som vanligt. :) |
Citat:
|
Citat:
|
Glad att jag inte spelade idag , hade inte haft mer än 2 rätt.. La en liten tvilling på 1-8, hoppas den kan förgylla min lördag:)
|
Citat:
|
Citat:
Jag var tvungen att avfölja - orkade inte mer. |
nogen der så hvad dd giver med 12?
|
Citat:
Va inte du hans advokad? |
Nu har jag en tia på alla i för dubbeln i sista och en tjuga på 1,6.8,10,11 men ger verkligen ettan 600 gr känns sjukt i så falll?
|
Citat:
|
PISS-GOOOOOOOOOP!!! SLÄPP TILL HAUGSTAD FÖR FAAAAAN!!!
|
Citat:
|
Citat:
0 |
Creek star 3, fan, svar spids goop din vatnisse
|
Citat:
http://stall-travtips.se/spik-of-the...f-the-week-223 Läs mer på hans sida om intresse finns :) |
Citat:
|
Citat:
|
10-12 miljoner i utdelning..?
|
kan verkligen dubbeln bli 600 gr konstigt i såfall fast jag hade en lunchdubbel en 2 oddsare och en 60 oddsare gav 75 gr så det kanske är lite rättvisa!
|
Oj oj oj.... PULS för den som satt kvar med 11 Sejr Gammelsbaek!!
|
jaha jackpot till nästa vecka då
|
Citat:
|
76 gr vart det vetefan hur jag läste men en liten slant i vilket fall!
|
Citat:
|
Citat:
|
Jackpot!!!!
:cheers: Tur det var denna helg man jobbade! :cheers: |
Jack till Vallas finaler är bra
|
Citat:
Fordi han slipper til favoritten, han skulle svare. |
Citat: