![]() |
f-n glömde lira vinnarspel på Canaka..har ju haft feeling hela dan och spikade den som andra spik..
f-n f-n f-n hur klantig får man vara =/ |
Underbara Dileva Käll heroisk insats!
Ojoj :cheers: |
Claes Boko nu för V7! Håll tummarna om ni vill =) Nån mer som lever?
|
2 eller 8 för 32 st femmor plus D.D
har visserligen flera hästar kvar för 5 rätt också... blir allt från 27 st femmor till 32 st. (1-2-3-5-8 kvar för det) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
men klart jag håller tummarna för dig också ;) |
sorry såg nu att det inte var vad du spelat men snyggt system ändå men med tanke på hur du rankat så kanske du är kvar!
|
Jag håller en tumme för dig Le Banner. Banan är ruskigt snabb vilket kanske inte gynnar Claes Boko tyvärr. Mycket hänger på hur hårt dom kör i starten.
|
Har inte spikat Claes, men har krav på Adielsson.... Hoppas 1 och 2 kör hårt 500m. Då vinner Claes!!!!!
|
Grattis :cheers:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tack min vän! Har varit nära så många gånger nu sista halvåret så idag var det fan dags!!! Kände det redan vid första start...det var min dag!!!!
Boom boom!!!! Ses i dimman!!!!!! |
Citat:
:cheers: :drunk: :hurt: |
bildbevis kommer snart om ni vill
|
Stort Grattis! :hattenav:
|
Jaha man dissade Archangel Am,Valyria Rök,Beatasine och sa att Canacka och Claes borde ha bra chans i denna tråd. Kanske borde man ha satt 7an. Tog först alla i lopp 4 men blev tillslut alla utom 3 varav en utav dom vann. Sånt skit som händer.
|
Grattis Farnod till V5 och 100 K.
Såg nyheten på twitter. :cheers: http://piclair.com/data/avbrg.jpg |
Citat:
Ha en trevlig kväll nu :drunk: |
Citat:
|
Så där ska man inte lira trav på ett tag iaf idiot:gun_bandana: då jag knappt kollat igenom listorna och ändå sätter jag mig och lirar, näe en 2 veckors vila/återhämtning.
|
|
Citat:
|
Tackar! Systemet var på 4900 med krav på att Ludde, Unter och Erik skulle vinna minst ett var!
|
Citat:
Snyggt system och som V7 :clap: :hattenav: |
Citat:
|
Citat:
|
fan ikke godt
Citat:
|
Citat:
Grattis! Riktigt snyggt! |
Tack igen! Redan börjat kolla på onsdagens lopp!! Haha...nu jävlar.
|
Citat:
|
Citat:
Men jag ska givetvis dela med mig om jag hittar något bra spel. Har varit dålig på att skriva här tidigare, men har börjat mer och mer på slutet. Tycker det är så mycket bättre och roligare här nu efter att en viss person blev avstäng. |
Citat:
Vad använder du för program för att reducera på kusk eller har du helt enkelt valt kuskarnas hästar som t.ex. Adielsson (A-hästar) minst 1 o.s.v.? |
Funkar väl med alla större reduceringsprogram tror jag. Idag körde jag med jokersystemet. Ska snart byta tillbaka till Hjälp På Traven då jag tycker att man får en bättre överblick där. På HPT kan man även reducera på tränare, vilket jag tycker är smidigt ibland!
|
Citat:
Grattis LeBanner! Ha en bra kväll alla! |
Citat:
Verkar som om det är spiklöst som gäller för stora pengar. Den sharpare som vann miljoner för något år sedan på V86 hade inte heller några spikar om jag inte minns helt fel :) |
Citat:
|
Citat:
|