Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 bergsåker 26/3 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19892-v4-bergsaker-26-3-a/)

olle 2014-03-26 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av JonathanH87 (Inlägg 330520)
Förmodligen. Synd där. Du hade rätt dock. Calvados Crane var riktigt jävla usel. Men som jag sa i mitt första inlägg. Låt stackaren sluta tävla nu. Uppenbarligen inte sugen längre.

Hade varit intressant att se den hos annan tränare först. Åke Svanstedt försökte tom köpa hästen utan att lyckas. En topptränare hade kanske gjort susen för att få hästen att vilja tävla igen för visst finns det kapacitet.

JonathanH87 2014-03-26 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 330523)
Hade varit intressant att se den hos annan tränare först. Åke Svanstedt försökte tom köpa hästen utan att lyckas. En topptränare hade kanske gjort susen för att få hästen att vilja tävla igen för visst finns det kapacitet.

Jag håller med. Sen tycker jag Putte är lite väl hård. Visst leker vi inte följa John men med tanke på att den till och med snackades upp som elitslopphäst 2011 och varit lite av en följetång på v7 är ändå tecken på bra häst. Sen visst, jag håller med dig. Den har varit dålig de senaste året. Men med dom två senaste starterna trodde jag den var på gång igen. Men jag hade fel helt enkelt.

dzeno 2014-03-26 12:42

Fan vad fin hon är Ariel Boko, gör aldrig dålig lopp
:clap:

putte64 2014-03-26 12:46

Jättelampor sågas direkt om det finns minsta misstanke de är dåliga
Jag älskar när Snoken spikar en Calvados som varit skitdålig i typ 20 starter
Det är då vi som ser ALLA lopp kan ta betalt
Inte varje gång, men tillräckligt ofta för att det ska löna sig

capone 2014-03-26 12:47

LD Ariel Boko - 9,12,15

putte64 2014-03-26 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 330522)
Provar ett platsspel på 2,30 Flyson, rädd för att han inte hinner fram hela vägen från spår 15.

Det är extremt nycket svårare att vinna bakifrån när sommaren närmar sig och banorna bkir anabbare
Ditt spel kan sitta men det är värt att tänka på det

Viroid 2014-03-26 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 330526)
Jättelampor sågas direkt om det finns minsta misstanke de är dåliga
Jag älskar när Snoken spikar en Calvados som varit skitdålig i typ 20 starter
Det är då vi som ser ALLA lopp kan ta betalt
Inte varje gång, men tillräckligt ofta för att det ska löna sig

Rent allmänt så bränner hälften av omgångens största favoriter på V4. Även när de vinner är det inte så mycket att hämta.

En omgång där största favoriten vinner har en genomsnittlig utdelning på 2618kr.

En omgång där största favoriten förlorar har en genomsnittlig utdelning på 22626kr.

putte64 2014-03-26 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 330532)
Rent allmänt så bränner hälften av omgångens största favoriter på V4. Även när de vinner är det inte så mycket att hämta.

En omgång där största favoriten vinner har en genomsnittlig utdelning på 2618kr.

En omgång där största favoriten förlorar har en genomsnittlig utdelning på 22626kr.

Det där är så bra info att du borde låsa in den i kassaskåpet bredvid vinsterna och aldrig yppa ett ord om det mer

dzeno 2014-03-26 13:19

Tack Uffe, V4 + trio, bra spelkassa till kvällen