Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   www.Spelvärde.se (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19923-www-spelvaerde-se/)

AndyMart 2014-04-19 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av mr_kusk (Inlägg 336767)
Rino dox & Buba boko

De kommer aldrig få 7 rätt om de håller på sådär. Och den dagen de får in sina nollprocentare till spik bränner de väl i ett annat. RIP Spelvärde.se

peozz 2014-04-19 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av mr_kusk (Inlägg 336767)
Rino dox & Buba boko

Kan väl inte stämma att de spikar dessa ????

Klanke 2014-04-20 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av peozz (Inlägg 336818)
Kan väl inte stämma att de spikar dessa ????

självklart inte.... :lol:

Klanke 2014-04-20 00:15

V75 Romme, söndag 20 april
Kusken bakom vår spik: "Jag har ingen tanke på att släppa"
Seger i åtta av de nio senaste gångerna han körts i ledningen. "Spetsgaranti" nu och streckad på nio procent! "Alla" räknar med släpp, men tydligt besked:
"Jag tycker att han växer i ledningen och har ingen anledning att släppa tycker jag på förhand. Min plan är att köra i ledningen, punkt slut." = troligen Travelling man

Fullständigt tipsmaterial till söndagens V75-omgång på Romme finns nu publicerat på Spelvärde.se. Massvis med godis i informationsväg finns att tillgå. Det är en underdrift att spets- och storfavoriten i silver lever farligt:

"Det blir full fart hela vägen och om dom är kloka och släpper tror jag på toppchans. Vill dom ha oss utanpå har jag väl bara bra chans. Jag tror min häst går en 10-tid i alla fall. Det är väl säkert troligt att hon får svar, men som sagt, det är mer deras bekymmer än mitt. Ledaren brukar hon alltid plocka ner." = Vendi
Vi lägger henne etta i rankingen, du ser inga konstigheter i det?
"Absolut inte, hon är etta på min ranking."
Fyra procent...

mr_kusk 2014-04-20 00:18

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 336859)
Seger i åtta av de nio senaste gångerna han körts i ledningen. "Spetsgaranti" nu och streckad på nio procent! "Alla" räknar med släpp, men tydligt besked:
"Jag tycker att han växer i ledningen och har ingen anledning att släppa tycker jag på förhand. Min plan är att köra i ledningen, punkt slut."

Fullständigt tipsmaterial till söndagens V75-omgång på Romme finns nu publicerat på Spelvärde.se. Massvis med godis i informationsväg finns att tillgå. Det är en underdrift att spets- och storfavoriten i silver lever farligt:

"Det blir full fart hela vägen och om dom är kloka och släpper tror jag på toppchans. Vill dom ha oss utanpå har jag väl bara bra chans. Jag tror min häst går en 10-tid i alla fall. Det är väl säkert troligt att hon får svar, men som sagt, det är mer deras bekymmer än mitt. Ledaren brukar hon alltid plocka ner."
Fyra procent...

Traveling man och Vendi Natürlich

mr_kusk 2014-04-20 00:20

Citat:

Ursprungligen postat av mr_kusk (Inlägg 336860)
Traveling man och Vendi Natürlich

Traveling man spetsar piraten får överta förhoppningsvis relativt lätt sen vinner den. Min ranking 8,2,7,5,10,4

mr_kusk 2014-04-20 00:22

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 336859)
"Jag tycker att han växer i ledningen och har ingen anledning att släppa tycker jag på förhand. Min plan är att köra i ledningen, punkt slut." = troligen Travelling man

"Det blir full fart hela vägen och om dom är kloka och släpper tror jag på toppchans. Vill dom ha oss utanpå har jag väl bara bra chans. Jag tror min häst går en 10-tid i alla fall. Det är väl säkert troligt att hon får svar, men som sagt, det är mer deras bekymmer än mitt. Ledaren brukar hon alltid plocka ner." = Vendi
Fyra procent...

Vendi kommer tokköras in absurdum. Kanske vinner den, men det troliga scenariot är galopp. Tokkörs den har inte pray frontline något i leken att göra vilket öppnar upp för chapeau.

AndyMart 2014-04-20 00:22

De är så fruktansvärt säkra i sina förhandsanalyser men så fruktansvärt besvikna i efterhandssnacket. De kan slänga sig i väggen med sina "spelvärda" spikar. Anser inte att en häst är "spelvärd" om den inte vinner.

mr_kusk 2014-04-20 00:40

Citat:

Ursprungligen postat av AndyMart (Inlägg 336863)
De är så fruktansvärt säkra i sina förhandsanalyser men så fruktansvärt besvikna i efterhandssnacket. De kan slänga sig i väggen med sina "spelvärda" spikar. Anser inte att en häst är "spelvärd" om den inte vinner.

Dessa herrar är ju erkänt duktiga tipsters, Timo är ju gammal Dajmen apostel.
Så de bör ju veta vad de talar om, så att säga.

Wagner 2014-04-20 00:53

Det där att kuskarna säger "Jag har ingen tanke på att släppa" är lika gammalt som travsporten i sig. Så hoppas man att alla läst på så man får en behaglig resa i spets.

Vill någon sen syna bluffen är det inte värre än att man ändrar sig. :popcorn:

mr_kusk 2014-04-20 18:01

"Vendi kommer tokköras in absurdum. Kanske vinner den, men det troliga scenariot är galopp. Tokkörs den har inte pray frontline något i leken att göra vilket öppnar upp för chapeau."

Viroid 2014-04-20 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 336533)
50 % av insatserna låter ju otroligt. Inte undra på att den fan flinar så nöjt. http://www.spelaspel.se/wp-content/u...8/harryboy.jpg

Vad säger du Viroid som verkar ha koll. Stämmer det med vad du hört? :) Insatserna behöver dom knappast hymla med.

Just 30 % payback (om harry står för hälften av insatserna) är vad resterande tål med. Då får dom andra tillbaka 100 % av insatserna och byter således pengar med varandra.

Varit iväg till släkten i helgen, och inte ägnat mig åt trav.

Jag har en siffra på hur många som "inte spelar V75 själva" som säger att runt 50% av de svenska insatserna kommer via Harry Boy, andelsspel och numera också V75 Tillsammans. Jag har från samma källa hört siffror som säger att runt 20-25% av omsättningen skulle vara Harry Boy inkl Spik-Harry.

Harry lär enligt den källan ha en bättre återbetalning till spelarna än motsvarande storlek på spel med icke filinlämnade kuponger, men runt 40%.

Tyvärr har jag siffror som skiljer rätt mycket från andra källor, så jag vet inte riktigt vad man skall tro.

clarund 2014-04-21 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Menvafan (Inlägg 336737)
Jag är ganska säker på att jag har sett siffror på att Harry har 35% återbetalning jämfört med samtligas 65% detta är dock rätt länge sedan så spikharry har nog tillkommit efter det men oavsett om det ökat något så är Harry Bra för alla andra sedan finns det ju veckor som passar Harry som handsken vilket förståss är jättebra! Så det viktiga är att aldrig baktala Harry för varje Harry spelare medför övertid att återbetalningen för övriga spelare dvs oss blir något högre!

Låter högt med 35% oxå.

Harry är min Idol, men att baktala honom har nog ingen negativ verkan, tvärtom, all publicitet osv.

Det viktiga är ATGs mördande marknadsföring, har någon någonsin hört hur mycket Harry satsar ??

Wagner 2014-04-21 01:14

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 337174)
Varit iväg till släkten i helgen, och inte ägnat mig åt trav.

Jag har en siffra på hur många som "inte spelar V75 själva" som säger att runt 50% av de svenska insatserna kommer via Harry Boy, andelsspel och numera också V75 Tillsammans. Jag har från samma källa hört siffror som säger att runt 20-25% av omsättningen skulle vara Harry Boy inkl Spik-Harry.

Harry lär enligt den källan ha en bättre återbetalning till spelarna än motsvarande storlek på spel med icke filinlämnade kuponger, men runt 40%.

Tyvärr har jag siffror som skiljer rätt mycket från andra källor, så jag vet inte riktigt vad man skall tro.

Läste. Varit iväg till slakten i helgen. Fast det kan ju kännas på samma sätt. :lol:

korpo 2014-04-21 12:10

Gick det bra för Spelvärde? Någon som kan lägga ut deras(spikar)rank för analys?:thumbup: