Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   www.Spelvärde.se (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19923-www-spelvaerde-se/)

mr_kusk 2014-03-28 18:01

www.Spelvärde.se

Tycker de på förhand känns jävligt B. Många drag är rent schizofrena. Känns mer som att man frontar ett känt hypat namn inom travspelet och sen inkasserar för att göra sina egna "stora" system med intjänad lax. Vad tycker ni?
Vill även tillägga att de har blivit smittade av SS-sjukdomen.

Shooter 2014-03-28 18:15

Jag har inte kollat in dem. Är rätt ointresserad av hur TT, SS och allt vad de heter tippar. Skulle aldrig betala för sånt. Jag letar information och gör mina egna system, så jag kommer inte betala för det här heller. :D

Helge 2014-03-28 18:23

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 331046)
Jag har inte kollat in dem. Är rätt ointresserad av hur TT, SS och allt vad de heter tippar. Skulle aldrig betala för sånt. Jag letar information och gör mina egna system, så jag kommer inte betala för det här heller. :D

OM du letar information så kan du läsa gratis deras intervjuer till V75, även med rödtjutet/Tarzan, som inte finns annars seriöst att ta del av i intervjuväg.
Bättre intervjuer än dom du brukar hänvisa till. Bättre intervjuer har även SS, som är deras styrka. Är nog många som läser främst det och bryr sig mindre om tipsen.

Vet du är emot all form av betalservice men passa på nu, är gratis. ;)

NicklasJ 2014-03-28 18:37

Citat:

Ursprungligen postat av mr_kusk (Inlägg 331039)
Tycker de på förhand känns jävligt B. Många drag är rent schizofrena. Känns mer som att man frontar ett känt hypat namn inom travspelet och sen inkasserar för att göra sina egna "stora" system med intjänad lax. Vad tycker ni?
Vill även tillägga att de har blivit smittade av SS-sjukdomen.

Vad är SS sjukdomen? Systemet ser väl rätt normalt ut tycker jag. Jag har ingen jättekoll på andra betaltjänster men jag tror inte de andra är lika förankrade i spelteori. Det finns en risk att spelvärde riktar sig för mycket till en målgrupp som inte köper betaltjänster.

Migge 2014-03-28 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 331053)
Vad är SS sjukdomen? Systemet ser väl rätt normalt ut tycker jag. Jag har ingen jättekoll på andra betaltjänster men jag tror inte de andra är lika förankrade i spelteori. Det finns en risk att spelvärde riktar sig för mycket till en målgrupp som inte köper betaltjänster.

Har du lust att lägga upp systemet? Orkar inte regga mig för en enda gratisomgång! :evilgrin39:

Helge 2014-03-28 18:43

Citat:

Böjd att hålla med dig. Tror dom kan klassa ut övriga och då mycket tack vare vassa intervjuer och kontakter. Synd Bergh drog sig ur, då det lovades bättre än SS intervjuerna med honom, som var så där (och ja dom skulle inte betala honom).

Gillar det lilla jag sett av upplägget, blir en konkurrent att räkna med.

Helge 2014-03-28 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 331054)
Har du lust att lägga upp systemet? Orkar inte regga mig för en enda gratisomgång! :evilgrin39:

Du har rubbet på service plays ;)

mr_kusk 2014-03-28 18:49

Citat:

Deras löpsedlar "Ny sockerkick för PU med racerbalans? Vi smajlar upp oss med superdraget!" Typiskt SS-syndrom.

Migge 2014-03-28 18:52

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 331057)
Du har rubbet på service plays ;)

Har redan kikat där, finns endast en länk till deras registrering...

Helge 2014-03-28 19:12

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 331060)
Har redan kikat där, finns endast en länk till deras registrering...

Aha! Jag klickade och kom hela vägen, men är medlem så ok.

Lillis 2014-03-28 19:18

Citat:

Huvudet på spiken!!

Snapphanen 2014-03-28 19:23

Har i alla fall lagt ner rejält med krut på hemsidan. Oehört proffsig och smidig att navigera på.

Mr.Kusk, vad menar du med att ett drag är schizofrent?

Lillis 2014-03-28 19:25

det bästa är att de rankar Bearhawaii i B/C-GRUPPEN........
"tveksam skalle"

Kan bli frostigt runt bordet där på kongressen :clap::evilgrin39:

Viroid 2014-03-28 19:48

Ja, skall de spika hästar som OU Glide varje vecka så kommer det bli rätt långt mellan vinsterna.