Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Jägersro 5 april! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/19946-v75-jaegersro-5-april/)

putte64 2014-04-04 17:29

Vad han tycker är lika intressant som vad jultomten tycker.
Jultomten kör för övrigt sina renar bättre än Stefan någonsin kört en häst.
Allt kan gå fel när han sitter upp.
Att hästen är bra, det vet vi.
Men jag vill inte sitta och skrika framför datorn när han gör fel som vanligt.

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 332859)
Alla som tänker spika angelo am så har ja lite info. Stefans egna ord lyder. Kommer jag till ledning är loppet över. Gör ja inte de vinner han från kanske från dödens. Kanske får äta upp detta på lördag menmen han sa så iaf

oggeb 2014-04-04 17:29

Alexandra AM börjar lukta spik i fjärde avdelningen nu när den blev nedstruken två spår. Åtminstone räcker det med 3 hästar nu. 1,4,7

oggeb 2014-04-04 17:31

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 332876)
Twins är en bra spik men letar du motbud så glöm inte vaquryas! Passa inte senast på banan då svängarna var för snäva bara glömma loppet. Svarar Tobbe ledningen blir han inte lätt att slå. 50/50 senast när ja prata med han i onsdags. Dock insåg han att de var endå sättet att slå 3an. Nummer 6 kan de bli tal om lite ändringar och då är de alltid interresant men då är en långskott.

Jag skrev ju upp Vaqueyras tillsammans med Alfas Da Vinci :drunk:

muumiin 2014-04-04 17:32

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 332877)
Det hedrar dig Muumiin att du försvarar och är lojal mot arbetsgivaren.
På Vass eller Kass varnade någon för 11 Beverly Boko i V75-5. Hur ser stallet på hennes form och chanser.:whistling:

Haha arbetsgivaren...så bra är de inte. Han kör en häst jag delägare i de är allt ich jag säger inte är en stjärna men så som Putte (vem han nu är) säger är ju bara idiotiskt. Topp 10 är han men inte bättre nog om de. Lovers lane är bättre!

putte64 2014-04-04 17:33

Det finns en risk att Ludde ger Adrian order att köra hårt med starka Vikingen för att knäcka Twins Fairytail.
Blir han 70%-are börjar man fundera på andra alternativ...

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 332878)
Veckans kantbollar att ha ögonen på:

Avd 1: Ihåligt lopp, och favoriten har bra chans. Skall man ändå gardera så kör Christoffer Eriksson nr 2 Propeller som har form, kapacitet och spår. Men det krävs nog att Luddes har en dålig dag för att det skall gå hem.

Avd 2: 11 Flying On har inte läget, men väl formen. Nu är det Jorma i vagnen, och hästen har, trots att den är fyra på insatsranken, inte ens 4% av insatserna på sig. Känns bra.

Avd 3: 1 Kaffir Face har raden 2-1-1-1-0 och är näst sist på ranken, streckad på mindre än 2%. Det är alldeles för lite för en häst med den kapaciteten.

Avd 4: 5 är bästa spåret som flest hästar vinner ifrån när det är Autostart. Dream On Silvio har fått det spåret nu, och det är ingen dålig häst. Se upp med den.

Avd 5: Ni som funderar på Britt Palema tycker jag skall studera Fredrik Perssons kuskform. Jag har spanat in 4 Lessy Brodda som just nu är sexa på insatsranken med runt 6%. Joakim Lövgren på hemmaplan har nog ställt i ordning.

Avd 6: 5 National Pe skrällde i Januari till 15ggr pengarna i Januari på Jägers. Sedan skrällde den igen senast till drygt 10ggr, också på Jägers. Hästen trivs där, och 2,5% på den är för dåligt.

Avd 7: Det är ganska få kuskar i toppen som brukar ge bra avkastning till spelarna. Men Lutfi Kolgjini är en sådan eftersom han har hög segerprocent och skräller ibland. 10 Paparazzi har inget roligt läge, men visade i Söndags att formen är antågande. Trivs på lång distans och blir intressant.

muumiin 2014-04-04 17:34

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 332881)
Jag skrev ju upp Vaqueyras tillsammans med Alfas Da Vinci :drunk:

Hehe aa ville bara nämna de! Tror nämligen hår på just denne!

putte64 2014-04-04 17:35

Capello Bob vinner han med, alla andra starter på V75 har han haft "otur".

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 332882)
Haha arbetsgivaren...så bra är de inte. Han kör en häst jag delägare i de är allt ich jag säger inte är en stjärna men så som Putte (vem han nu är) säger är ju bara idiotiskt. Topp 10 är han men inte bättre nog om de. Lovers lane är bättre!

trance_error 2014-04-04 17:36

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 332880)
Alexandra AM börjar lukta spik i fjärde avdelningen nu när den blev nedstruken två spår. Åtminstone räcker det med 3 hästar nu. 1,4,7

Gillar också Alexandra Am, gjorde fint lopp senast.
Och även National Pe i 6:e.

oggeb 2014-04-04 17:38

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 332886)
Gillar också Alexandra Am, gjorde fint lopp senast.

Ja springer Twins upp ännu mer så finns det inget värde i den spiken. Alla som är kvar efter sjätte loppet har Twins med, garanterat. Då är det ofantligt mycket roligare att spika Alexandra Am och vara med när det är uppe i 5 siffrigt om Twins torskar.

muumiin 2014-04-04 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 332885)
Capello Bob vinner han med, alla andra starter på V75 har han haft "otur".

Hehe. Då får mina sharps om han inte vinner!:cheers:

draken 2014-04-04 17:48

Capello Bob får va glad om han är bland de hundra bästa i det här loppet.

putte64 2014-04-04 17:53

Citat:

Ursprungligen postat av muumiin (Inlägg 332888)
Hehe. Då får mina sharps om han inte vinner!:cheers:

Klart han kan vinna
Hästen är bra
Men jag litar inte på kusken

trance_error 2014-04-04 18:04

Kalla mig tokig om ni vill men jag kommer spika Digital Photo imorgon. Vill åt stora pengarna.
Olympic blir spik också.
Och piraten.
Börjar med 3 spikar.
Om allt låter normalt för dem.

10-11 hästar i femte, F Persson kan slänga sig i väggen, han kommer faila.

mackpeter 2014-04-04 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 332880)

V75-4. 4-åriga oerfarna ston. Måste garderas.
- bl a med snabbstartande Uhrbergs 3 Paduca Dream 13 % och Mognus' 8 Network Broline 7 %.:cheers:

Rickart 2014-04-04 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 332891)
Capello Bob får va glad om han är bland de hundra bästa i det här loppet.

???