![]() |
Citat:
|
Citat:
Har trott Erik vinner hela veckan |
Eftersom jag måste lämna in redan ikväll då jag åker bort tidigt imorgon bitti så blir det inget reducerat system denna vecka, får hoppas man hinner hem annars får man kika på live via mobilen.
Har hittat 3 spikar, Angelo Am, On Track Piraten och Asterix Hornline som jag kommer luta mig mot imorgon. Så nu ska det bara lösas med de andra 4:a loppen under kvällens gång. |
Citat:
|
Systemet i nuläget..
1: 1,2,3,4 2: 1,5,6,10 3: 2,4,6,8 4: 1,3,12 5: 1,2,9 6: 2,3 7: 3,8 1152 kr Är dock rädd för att det kan bli många favoritsegrar.. T.e.x att Ludde blir släppt till spets och vinner avd:1 med Olympic Kronos. Och samma visa i avd:2, Favoriten spetsar och vinner genom Angelo AM. I avd:3 tror jag att On Track Piraten vinner men men och är inte favorit men andrahandare.. Avd:4 Är inne på att Mellby Beautiful kan överraska lite från spår 12. Avd:5 Här tror jag att favoriten vinner men hur är det med Voltstart? Och i de två avslutande avdelningarna kan det bli en favoritdubbel i hästarna Asterix Hornline och Twin`s Fairytail... |
Mitt system till imorgon, nu ska det göras iordning för kalas imorgon då äldsta grabben fyllt år, lite surt att inte kunna göra små ändringar imorgon men är tveksamt om man ens kommer hinna se travet imorgon :/
Men här är iaf mitt system: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 7 2 5 Angelo Am 3 8 On Track Piraten 4 1, 3, 4, 7, 8 5 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10, 12, 14, 15 6 3 Asterix Hornline 7 1, 2, 3, 8, 10 Vadet gäller startnummer 1 000 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: Hoppas på Propeller i första, Network Broline i 4:e, och sen att det smäller till med någon av mina skrällar i 5:e och i sista :) |
Citat:
|
Det måste vara platsgaranti på 1 Ochoa Bob i V75-6 om man tror att Asterix får ledningen. Förr eller senare så måste han få luckan och då är han garanterat bland dom tre.
|
Citat:
|
Citat:
gick med skor bak senast, det är fel i programmet. Jag tror att den första årssegern kommer rätt snart, säger Nicklas Dyrberg. |
Tror J. Takter har bra chans att vinna avd. 4 och 7. Lycka till!
|
nagon med statistik pa hur bra steen juul skoter sig pa v75? Jeppe skoter sig jattebra, ar oskaker pa att Steen skoter sig lika bra..
|
Citat:
Gräver vidare! Redigering #1: Av hans senaste 300 lopp så har han vunnit 5 lopp som givit 75 000 eller mer i prissumma. Dock har karln en gedigen kuskstatistik i danmark på mellan 17-22% de senaste 5 åren. Redigering #2: Steen Juul har startat 11 gånger på Jägersro med en häst som har under 7 i odds. Av dessa 11 starter har han vunnit 5 lopp och placerat sig i alla utom ett. De 15 lopp som Steen Juul har haft ett odds på 7 eller högre så har han vunnit 3 lopp och varit på pallen 4 gånger (inklusive de 3 vinsterna) |
Citat:
så nej, långt ifrån platsgaranti |
|