![]() |
Citat:
Ludde ligger riktigt lågt på OCTOBER KRONOS i tredje som redan sagts här. Ska inte ens vara favorit enligt honom. Kopplar greppet kring omgången och spikar BRITT HUDSON. Hoppas den håller sig under 10%. Strålande senast och troligtvis bfro. :clap: :cheers: |
Så jäkla tråkigt med friction.. Va en riktigt favorithäst och nu känner man inte igen honom på långa vägar.. Kanske vore dags för ett miljöombyte om det inte är för sent!
Olympic Image känns het för mig och endast fjärdehandare just nu, chanspik? |
Kan Kaka A.T utmana Panne De Moteur igen eller är P.D.M klar
|
Citat:
|
1. 2 o 8 bäst men årsdebuterar. Så 1 o 9 bra chans som har lopp i kropp. 3 an skräll?
2. Utility bus känns klar. 3 an uhlan noir ser ut i raden att kunna prestera fast långt uppehåll så mkt tveksam. 3. 4 fighter gull o 6 leader tom intressanta 4. 1 an?? 4 isinbajeva bra chans i spets. 5 qvintette o 9 rugiada dei rex motbud. 7 global oasis storskräll? 5. 7 lucky sec bra i denna konkurrens fast spåret kan ställa till det. 6 bam bam v till 5% mkt streckvärd sedan 5,1,9. 6. Panne de Moteur! De ställer sig i ett led bakom honom!? 7. 1 o 3 starkt. Bakom dessa 2,10,11,12. 8. 2,3 e "a" hästar här. Sedan 4 o 5an e det ? på. Får höra hur det låter på alla frågetecken imorn sedan reder vi ut det o sätter 8an! |
Mitt lås blir 1,10 avd 7.
Spikar Utility, Rdr, Pdm. Om allt låter normalt. Massa åsnor i dem andra loppen. |
Citat:
|
Citat:
Hur ska man hantera Curtsy Hanover då? Varit med i öppningar under 1.06 strecket läste jag. Kan hon hålla spets och köras där? |
Tycker att Reven d amour gör spännande start idag med Goop i sulkyn.
F B Larsson twittrar att Reven tränar fint och är i ordning. |
Citat:
Garderar man får man nog ha med amerikanen |
Citat:
Hoppas SS/TT/Spelvärde har någon mer informativ intervju med Walmann vid 15:00. |
Kan Bo.V skrälla idag?
|
Citat:
|
Den här raden lämnar iaf jag in en harry på:
1-1-2-2-1-6-2-3 |
Jag är helt inne på att Livacious Lindy är klar idag. Tillman kommer nog göra allt för att åka i spets och Tino säger att spets inte är viktigast för Isinbajeva. Jag tror faktiskt hårt på att Tillman är i vinnarcirkeln idag till fina procent.
Synd att October Kronos blev struken......tar ju bort en hel del av spelvärdet på Olympic Image. |