![]() |
Citat:
Famous Dreams Solvalla komplex hänger i. hahaha Åby var det ja, inte ens den ursäkten fick hon ha ;) :drunk: |
Utan tillrumplingen på upploppet hade Curtsy Hanover vunnit detta!
Blir kul att följa, fin häst! |
Citat:
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Åby, omg. 21 Lopp: 3 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 6, 7, 8 U-hästar: 5 Mon Petit Cheval Vadet gäller startnummer 4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: 8DC2 6545 2D0F 9001 En liten tvilling nu. Mon Petit Cheval till ledning med 1an i rygg. |
Curtsy..
Japp, verkar vara en fin individ. Strongt lopp. Fortsättningen blir fan så kul att följa :)
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Åby, omg. 21 Lopp: 3 Spelform: Vinnare Hästar: 3 Dream With Me N.L. Vadet gäller startnummer 1 x 50,00 kr Totalt: 50,00 kr Kvittonummer: ' |
winston ser pigg ut. vinnarspel
|
Mon petit...
Nu smäller jag in degen på Mon petit cheval!
|
vilken form han har på grejerna martinsson
|
Vad gör Adrian ???
Helt obegripligt vad han velade hit och dit. |
Fyfan bantar systemet på 8an precis innan inlämning. Varför är det alltid den sista man tar bort som vinner :cry:
|
Citat:
|
Nu hoppas vi på Panne De Moteur, Rue Du Bac och 1/4 i sista så har jag 8.
|
Vad trodde egentligen Dalborg att han körde? Fjärdespår i högt tempo fram till dödens, iskall 500 kvar i ett sprinterlopp...
|
Halvskaplig
|
Oj vilken lek av Panne.
|
Det blir väl Elitloppsbiljett på det där kan jag tänka mig.
|
ojoj imponerande. hästen ruggig och örjan förhastar sig aldrig kan bedöma tempo i sovande tillstånd
|
svinderi at kører så passivt når man siger man kører offensivt med reven, sådan noget kan jeg ikke klare
|
Citat:
Det gick helt enkelt inte och goop fick byta taktik |
Citat:
Inte många som joggar 10,6 från dödens |
DD 2,10-3
18 resp 39 ggr:claps: |
Panne de Moteur! Satan så fin! Visst det visste vi men ändå... Kul att vi har en sån fin häst. Lyssnade på värmningarna och lyckade snåla in en hundring på tvillingen.
Nu blir det lir på Rue du bac. Fan han var ju bra sist.. Alla skrikeer om Carlos Santana. Vi som minns den eminente gitarristen spelandes på en Yamaha :) Tror dock att den får svår från bakspår. Har iofs fel nästan jämt :( |
Citat:
Ja, finfin pannan :clap: Jag spikade Carlos S men är borta så mitt skrik har tystnat. :cheers: |
Har han inte lite konstig stil Finish Brandon? :D
|
Vilket lopp.
Vilda västern, fattades bara indianer :lol: |
Citat:
|
Balletmeister - 1.000 Vinnare!!
|
Kändes öppet idag. Men det verkar bara bli en matlapp. tråkigt
|
Citat:
|
100:- Vinnare Kaiser Broline
|
tvilling 3-6
|
JORMA IMPONERAR!!!!
|
Inte följt tävlingarna.. men flyttade dom inte fram starten av v86 för att hinna visa resultatet på TV-sändningarna?
Gick sådär om så var fallet! :) |
Erwin Bot håll i tömmarna för helvete. I den starten rök min 8a. Blev bara sju nu.
|
Rik blev jag inte. Dock var det kul att se Panne samt USA-importen. Grattis ni som lyckades sno åt er några sekiner av kakan. Bor nästan i S-vall så jag ska fiska fram några drag från Bergsåker och Ö.sund framöver. Väl mött ':)
|
Fan att man inte kollade in vinnaroddset, 7.50 !!! :skamsen:
|
Registrerat spel
Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Åby, omg. 21 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 6, 8, 11 2 2 Barfighter L.M. 3 3, 6, 8 4 4, 6, 7, 10 Vadet gäller startnummer 36 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 72,00 kr Kvittonummer: 27C8 65A5 614D XXXX |
Citat:
|
Mitt system idag förtjänar bättre öde än så här :-(
Registrerat spel Datum: Onsdag 2014-04-09 Bana: Solvalla/Åby Spelform: V86, omg. 7 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2, 8, 9 (3) 2 2 Utility Bus (5) 3 8 Rebus* (2) 4 1, 4, 5, 6, 9 (2) 5 5, 8, 9 (7) 6 6 Panne de Moteur (3) 7 1, 3, 12 (10) 8 5 Drew Brees (4) Vadet gäller startnummer 135 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 33,75 kr Kvittonummer: A70C 6989 0369 1041 Utbetalt: 50,00 kr |
Tycker dd-komberna 3-4 och 3-5 betalade bra idag med 22.3 resp 20.6 i odds
Kanske betyder att betalsidorna vinklade in på andra lösningar?! /Har ej kollat/ |